Spring naar bijdragen

Verrassingspakket Giveaway


SirRohan

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Het is inmiddels een tijdje geleden dat ik via het forum een giveaway heb gedaan, dus hier is er weer een!

Dez keer geef ik aan één gelukkige winnaar het verrassingspakket weg uit de TorchCraft winkel (winkel.torchcraft.nl). Het enige wat  jullie hoeven te doen is een comment achter laten met je in-game username en de reden dat jij wilt winnen.

De winnaar wordt zaterdag 29 juni bekend gemaakt, en de winnaar wordt gekozen door een randomizer.

Veel succes en geluk!

-SirRohan

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam: ErikDeLeguaan

Reden: Waarom een reden als de winnaar wordt gekozen door een randomizer?

Reden 2: Ik ben lief.

Reden 3: Ik verzamel alles in-game. Ik zou heel graag alle items etc. willen hebben. Het hebben van een elytra en end rods zou enorm helpen bij het compleet maken van mijn verzameling! :)

bewerkt door ErikDeLeguaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

TDP06

Ik zou graag willen winnen omdat ik door de s2 verhuizing niet veel spullen/claimblocks/coins dus ik zou graag winnen. En ik zou graag willen winnen omdat ik meestal ongeluk heb 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SirRohan:

Hallo allemaal,

Het is inmiddels een tijdje geleden dat ik via het forum een giveaway heb gedaan, dus hier is er weer een!

Dez keer geef ik aan één gelukkige winnaar het verrassingspakket weg uit de TorchCraft winkel (winkel.torchcraft.nl). Het enige wat  jullie hoeven te doen is een comment achter laten met je in-game username en de reden dat jij wilt winnen.

De winnaar wordt zaterdag 29 juni bekend gemaakt, en de winnaar wordt gekozen door een randomizer.

Veel succes en geluk!

-SirRohan

Mij lijkt het supertof om wat claimblokken te winnen aangezien ik bezig ben met een groot project van 16000 claimblokken die fvanp nu voor mij geclaimd heeft. Dus wil ik hem van zijn lijden verlossen door hem niet nog 20 dagen te wachten. 

groetjes clement022

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raoulh

mijn reden? moet ik dat serieus vertellen? ik ben gewoon geweldig wat iedereen weet dus ja daarom verdien ik het. ook voor alles wat ik voor andere in-game doe ik ben super behulpzaam en help graag anderen (het liefste van de wal in de sloot) oh nee dit is geen helper sollicitatie he, Uuhm oh ja de reden idk geef mij gewoon dat spul alles wat gratis is is goed daarom doet iedereen mee....

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-6-2019 om 23:38 zei alwaysrobin:

Alwaysrobin 

 

Ik wil winnen omdat ik bijna nooit iets wint zelf met staatloten verlies ik 😭😭

"Professor Ruud Koning van Rijksuniversiteit Groningen heeft voor ons berekend hoeveel kans je bij de Oudejaarstrekking van de Staatsloterij 2014 maakt op het winnen van de hoofdprijs (dit jaar een bedraag van netto €30.000.000). Dan maak je bij de Staatsloterij een kans van één op 4,4 miljoen."

"Zelfs met staatloten verlies ik" --> Dat is niet zo gek. 

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ingame naam: xEefster

Wrm ik moet wil winnen? Nou waarom niet he? ik ben dat ene meisje dat na 11 maanden ban gewoon weer lekker verder speelt en vind dat ik na al mijn trouw (haha ja heb telkens t forum gevolgt enz) wel een cadeautje verdien

nou ja dat dus

xxjes Eef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte meneer Rohan,

Ik, RioolClown, zou graag willen winnen omdat ik een trouwe user ben die al sinds 2015 geregistreerd staat (OG).

Dan vraag je je toch af: maar Clown als je al zo lang speelt ben je toch heel rijk?
Nee dat ben ik niet ik kan maar niet aan die claim blokjes komen en leef nog steeds in de riolen onder Saints zijn base.🤡

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei RioolClown:

Dan vraag je je toch af: maar Clown als je al zo lang speelt ben je toch heel rijk?
Nee dat ben ik niet ik kan maar niet aan die claim blokjes komen en leef nog steeds in de riolen onder Saints zijn base.🤡

ah daarom ben je zon stink jong<3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...