Spring naar bijdragen

Giveaway Survival 1


SenorFlamingo

Aanbevolen berichten

Survival 1 giveaway!
Op Survival 1 ga ik een giveaway houden, gewoon omdat het kan.

Om deel te kunnen nemen aan de giveaway hoef je alleen hier je reactie achter te laten en een leuk stukje tekst waarom je graag wil winnen. 

Wat kun je winnen?

Er zijn intotaal 16 prijzen te verdienen. Het volgende kan je winnen:

  1. 32 Emerald Blocks - gewonnen door bustcrafter
  2. 32 Emerald Blocks - gewonnen door spaghettisliert3
  3. 16 Slime Blocks - gewonnen door xEefster
  4. 16 Diamond Blocks - gewonnen door tommieboy123456
  5. 16 Gold Blocks - gewonnen door Clement022
  6. 64 Quartz Blocks - gewonnen door Jeroen123
  7. 128 Iron Blocks - gewonnen door Name_For_Me
  8. 64 Magma Blocks - gewonnen door Sybyy
  9. Een setje Chainmail armor - gewonnen door TDP06
  10. 384 Experience Bottles - gewonnen door Ybieee
  11. Diamond Shovel met Fortune III, Efficiency V, Unbreaking III, Mending - gewonnen door SteveThanos
  12. Diamond Sword met Bane of Anthropods V, Fire Aspect II, Knockback II, Looting III, Sweeping Edge III, Unbreaking III, Mending - gewonnen door SirRodneyNL
  13. Diamond Pickaxe met Fortune III, Efficiency V, Unbreaking III, Mending - gewonnen door Diegoalexander1
  14. Diamond Pickaxe met Silk Touch, Efficiency V, Unbreaking III, Mending - gewonnen door CoasterKoala
  15. Diamond Axe met Fortune III, Sharpness V, Efficiency V, Unbreaking III, Mending - gewonnen door Granyte420
  16. HOOFDPRIJS! 8 End Rods - gewonnen door.... Raoulh!

Je kan je inschrijven in de giveaway tot en met 14 juli. Berichten die daarna geplaatst zijn worden helaas niet meer meegenomen in de loting. Om de prijzen te claimen moet je me whisperen in survival 1 als ik online ben.

Succes!

Mensen die meedoen:

xEefster, TDP06, Jale1, Raoulh, Jeroen123, Spaghettisliert3, Klunsgaming, Granyte420, de_bo0n (vermoedelijk als boon), Fiebster, GamerLittleKing, SirRodneyNL, Ybieee, Diegoalexander1, Schorpioen68, Name_For_Me, Sybyy, Clement022, Daansy, SteveThanos, Tafeldennis, Koning_Dwergkip, Tobjas, bustcrafter, tommieboy123456, CoasterKoala, vuurrobin.

Totaal: 27.

Video van loting winnaars:

 

bewerkt door SenorFlamingo
  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe graag mee omdat ik het een leuk initiatief vind en ik het op die manier spannender maak voor de andere mensen die meedoen 😏

 

3 uur geleden zei TDP06:

Ik wil graag winnen omdat wat gratis is hoef ik niks voor te doen geef maar, alles wat gratis is dus hé spagettisliert3😉

Ja ik merk het 😂 Jij houdt zeker van gratis spullen

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heya, Diego hiero.

Ehm.... tja, waarom zou ik willen winnen... Ik kan het typische antwoord geven zovan ik kan het altijd gebruiken en gratis spullen zijn altijd welkom. Maar ik hou van iets unieks. Dus ik zou graag willen winnen omdat ik heel graag spulletjes verzamel, ook al ben ik enorm slecht in ordenen xD.

Erg leuk initiatief trouwens met goede prijzen, dankjewel voor de kans!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...