Spring naar bijdragen

zomerse screenshotwedstrijd


Tibo

Aanbevolen berichten

 

https://imgur.com/a/sdDn5sC

 

Hoi,torchcrafters

Ik had voor de zomer een leuk strand gebouwd op de plek waar mijn kisten staan van het minen

Maar om het alleen daar te bouwen voor de sfeer vind ik wat stom dus doe ik een wedstrijd!

Wie de mooiste screenshot maakt bij het strand of ergens anders in de map wint een prijs.

DUS plaats in de reacties een screenshot van jouw en win de prijs van 2 stacks diamonds ,500 coins en de eer!

Als je geen idee hebt waar je je screenshot wil maken dan kan je naar het strandje je geraakt er via /warp userdorp gebruikt en dan door het witte wool portal

 

Ik hoop dat jullie dit een leuke wedstrijd vinden heb je een vraag stuur me dan maar een berichtje op het forum.

vriendelijke groeten,

TDP06

bewerkt door TDP06
verandering
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Hierbij mijn inzending 🕶️ 👙

https://imgur.com/a/cfIKVKw

Blij dat er toch iemand is die een screenshot stuur hef leek alsof iedereen aan het slapen was. Ik zal waarschijnlijk als ik nog is een wedstrijd die een wat hogere prijs daar kan het ook aan liggen. 

Maar wel een probleempje ik krijg je link niet open.

bewerkt door TDP06
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei TDP06:

Blij dat er toch iemand is die een screenshot stuur hef leek alsof iedereen aan het slapen was. Ik zal waarschijnlijk als ik nog is een wedstrijd die een wat hogere prijs daar kan het ook aan liggen. 

Maar wel een probleempje ik krijg je link niet open.

Gwn even het linkje selecteren en kopiëren en plakken in de zoekbalk. :)

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TDP06:

Heb gedaan mooie screenshot met een lekkere meloen tot nu toe nog maar de enige screenshot dus hij heeft veel kans als er niet veel mensen medoen. 😂

miss nog wat vaker in de chat op Survival zeggen? Ik denk niet dat iedereen vaak het forum bekijkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://imgur.com/KZ7z1Gs

Dusss... Terwijl Rik0305 lekker op de uitkijk staat, vlucht SirZayah snel weg waarbij hij vuurrobin voor zijn hoofd trapt. PrizzHound werd verdrietig van het feit dat ItzKateLynn hem haar rug toe keerde. En oh ja TheKing_FR12 zat te kijken naar waar xEefster naar toe aan het slaan was toen hij ineens iemand boven zich zag vliegen. En ja SerorFlamingo was er gewoon om de hele boel een beetje gezellig te houden. Enneee ja die schildpad in boot, beter bekend als Otto de schildpad die zat onopvallend mee te gluren om te kijken of ie mensen kon s(c)hippen.

Conclusie: Met Eef en friends is het nooit saai en beleef je altijd wel wat. 

joeee 

xxjes Eefster

bewerkt door Evi
Ik heb otto de schildpad geskipt :(
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Evi:

https://imgur.com/KZ7z1Gs

Dusss... Terwijl Rik0305 lekker op de uitkijk staat, vlucht SirZayah snel weg waarbij hij vuurrobin voor zijn hoofd trapt. PrizzHound werd verdrietig van het feit dat ItzKateLynn hem haar rug toe keerde. En oh ja TheKing_FR12 zat te kijken naar waar xEefster naar toe aan het slaan was toen hij ineens iemand boven zich zag vliegen. En ja SerorFlamingo was er gewoon om de hele boel een beetje gezellig te houden. Enneee ja die schildpad in boot, beter bekend als Otto de schildpad die zat onopvallend mee te gluren om te kijken of ie mensen kon s(c)hippen.

Conclusie: Met Eef en friends is het nooit saai en beleef je altijd wel wat. 

joeee 

xxjes Eefster

geweldig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

winnaar

van deze wedstrijd met 3 deelnemers had je dus veel kans om te winnen.

iedereen hun screenshot was leuk moeilijk te kiezen.

en dan is de winnaar@Spaghettisliert3 proficiat met de 2 stacks diamond en 500 coins!

 

wat vond ik van iedereen hun screenshot

Spagettisliert3: leuk gedaan met die meloen (naast ik een ananas fan ben vind ik meloen ook wel lekker😃)

stevethanos :leuk gedaan je past perfect tussen de schildpadden!

schorpioen68: mooi gemaakt en dan nog bij je eigen schildpadden.

evi: zeer gezellige screenshot en leuk met een verhaal (kwam er voor het laats achter dat jij een screenhot met BDP09 gebruikte bij de wedstrijd van de winterspelen 2018)

hoop dat er de volgende keer wat meer mensen meedoen,ik ben blij met de deelnemers.

 

TDP06

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Liounax:

Je laat de dude met een skinfout in z'n skin winnen? Smh 😤

Vgm heb ik al 2x geprobeerd die eruit te halen en hij lijkt terug te komen ofzo 😂 Komt dat omdat ik werk met een 'brede armen' skin en vervolgens op de mojang site slim arms aanklik ofzo :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Vgm heb ik al 2x geprobeerd die eruit te halen en hij lijkt terug te komen ofzo 😂 Komt dat omdat ik werk met een 'brede armen' skin en vervolgens op de mojang site slim arms aanklik ofzo :P

Als jiij zelf een skin maakt kan je er ook 1 voor mij want vind nooit een goede😪

(die ik heb is voor mijn playerskull zelf gemaakt die ananas🍍 is niet van de beste) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Done, maar in mijn skin bestand als ik die open op een skinsite heb ik geen black bars op mijn skin en als ik hem vervolgens upload naar MineCraft en ingame ben heb ik ze wel >.< Thanks ❤️

Wat ben dat nou weer voor stelletje haters ;-;
Lookin good in namemc tho~

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 15-7-2019 om 03:05 zei Spaghettisliert3:

Vgm heb ik al 2x geprobeerd die eruit te halen en hij lijkt terug te komen ofzo 😂 Komt dat omdat ik werk met een 'brede armen' skin en vervolgens op de mojang site slim arms aanklik ofzo :P

Heb ik ook. Op planetminecraft is mijn skin prima, maar in game lijkt het alsof ik twee boksbeugels vast heb xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...