Spring naar bijdragen

Afscheid van Stafteam


compelintje

Aanbevolen berichten

Lieve lieve Spelers.

Heel lang heb ik lopen wikken en wegen. Ik wilde heel graag maar het lukt echt niet meer.

Zoals jullie weten heb ik pasgeleden mijn ownertag ingeleverd en ben ik verder gegaan als admin. dit omdat het voor mij qua tijd in mijn privé leven niet meer te handelen was. ik hoopte dat het stapje terug doen ervoor zou zorgen dat ik mij beter kon focussen op de kleine dingen op de server. Dit is helaas niet zo gebleken. Ik ben in het afgelopen jaar van een werkweek van 2 dagen per week naar een werkweek van 5 dagen per week gegaan. Dit is hoera voor Comp haar portemonnee maar dag voor Comp haar Tijd en energie. Ik bleef hierdoor constant achter de feiten aanlopen en had nooit echt een moment dat ik er goed voor kon zitten om ideeën echt uit te werken en van de grond kon laten komen.

Omdat dit ook voor de server niet goed is heb ik besloten om helemaal afstand te doen als staflid van Torchcraft. Ik zal Torchcraft niet helemaal verlaten. Maar zal als speler verder gaan. Ik wil jullie allemaal ontzettend bedanken voor de ongelofelijke steun, gezelligheid en vooral het plezier dat jullie mij hebben gegeven. En ik kom jullie vast als speler nog wel tegen :D 

Groetjes,

Comp.

  • Bedankt 6
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alles Comp, We hebben elkaar niet veel gesproken, maar ik kan merken dat het allemaal goed is blijven verlopen door jouw aanwezigheid.

Veel succes met de hele werkweken, de portemonnee blijft toch een belangrijk onderdeel van het menselijk leven.
Dus we begrijpen je keuze natuurlijk allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...