Spring naar bijdragen

Ingame Currency Survival


TheOfficialSheep

Aanbevolen berichten

Er zijn meerdere manier om makkelijk aan coins te komen zoals:

- items aan andere spelers in de chat verkopen

- elke dag vote, en met de tokens dure items kopen in /tshop om die dan weer door te verkopen voor coins

- voor spelers betaalde klusjes doen 

En met die dailyreward kan je best wat money verdienen, dat je niet gelijk een beacon kan kopen is logisch lijkt mij. 

gr. Jeroen123 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jeroen123:

Er zijn meerdere manier om makkelijk aan coins te komen zoals:

- items aan andere spelers in de chat verkopen

- elke dag vote, en met de tokens dure items kopen in /tshop om die dan weer door te verkopen voor coins

- voor spelers betaalde klusjes doen 

En met die dailyreward kan je best wat money verdienen, dat je niet gelijk een beacon kan kopen is logisch lijkt mij. 

gr. Jeroen123 :)

Ja oke dat klopt wel hahaha, was ook maar gewoon een ideetje he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bert_POWER mensen worden bv betaald om iets uit te graven dan verliest persoon 1 Coins en krijgt persoon 2 coins van persoon 1.doordat dat stuk is uitgegraven maakt persoon 1 bv een iron farm op die plek waarmee persoon 1 iron verdient om dan waarschijnlijk te verkopen. 

Hopelijk was dit duidelijk😜

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst heb ik gezien dat voor de economie McMMO ook wel een goede toevoeging kan zijn, zodat mensen '''Jobs'' kunnen kiezen en vanuit daar zelf geld kunnen verdienen. Zoals bomen hakken, minen, vissen enz...

En wordt het voor de speler zelf ook leuk om een echt doel te hebben.

Want zelf vind ik dat het laatste punt van Jeroen tegenwoordig moelijk gaat. Mensen doen tegenwoordig meer zelf hun vloertje aanleggen, omdat ze gewoon te bang zijn dat de klusjesman aan hun chesten komt.., want het gebeurd toch in je knusse huisje...:confused:

Kortom: iedereen wil alles zelf maar doen. Invidualisering.

De daily-bonussen enzovoort kan je behouden, in de hoop er geen verkoopspam komt...

 

bewerkt door Laurens8453
toevoeging
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
16 uur geleden zei Moanz00:

of je gaat gewoon op onderzoek uit, het zal je verbazen wat mensen in oude base's laten.

Ik heb een keer een elytra en letterlijk een stack diamanten gevonden, zo maar, in een huis waarvan niets meer over was behalve een paar zwevende houtblokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-2-2020 om 14:34 zei Cubefish00:

Ik heb een keer een elytra en letterlijk een stack diamanten gevonden, zo maar, in een huis waarvan niets meer over was behalve een paar zwevende houtblokken.

Ja same echt vanalles van spawners tot emeralds of free villies Gewoon een beetje op onderzoek uit joh, en ja dit kan ook als user zo begon ik juist 😉

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...