Spring naar bijdragen

KitPVP plot


smileyman03

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk kennen alle 'oude' spelers van TorchCraft nog wel de gamemode 'KitPVP', die later werd samengevoegd met 'Creative' in 'Games' en nu volledig is verdwenen. Ik ben nu op het idee gekomen om KitPVP half terug te laten komen! Ik maak van een van mijn plots (Mijn 5e met plot ID 7;17) een 'KitPVP-Plot' waarop ik een map geschikt voor KitPVP maak met een spawn waar je kits kan krijgen.

Ik ben nu nog op zoek naar een stel goede builders die willen helpen met het maken van de spawn en map. Als je wilt meehelpen kun je me een in-game mailtje sturen of hier een reactie achterlaten.

Ook zoek ik nog goede ideeën voor het thema van de map, als er iets bij je te binnen schiet kan je die natuurlijk ook nog vertellen in een reactie.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk dat je dit doet veel spelers zouden het leuk vinden want er zijn veel mensen die graag aan pvp doen.

Zelf maak ik met cubefish00 een king of the hill die we in de lobby hebben maar dan groter daar werken we wel maar af en toe aan als we samen online zijn. Ik hoop dat je een paar bouwers vind veel succes met je kitpvp plot en ik kom zerker is langs!

TDP06

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...