Spring naar bijdragen

Tip: /warp Gras


Anoniem412

Aanbevolen berichten

Hallo, mensen!

Ik hoop dat ik het onderwerp in de goede categorie heb gezet.


We weten het allemaal, het wordt drukker op survival. Er wordt meer gebouwd en weer 'gesloopt'. 
Als ik steeds door de survival server heen vlieg, zie ik vooral in de Regions veel oude gebouwen, met slecht landschap eromheen.

Vroeger en nu de dagen ben ik ook veel van het landschap aan het proberen te herstellen.

Ook weet ik dat de staff ook veel van het landschap probeert te repareren, maar er is 1 probleem:

Sinds de 1.13 update, zijn de Farmsystemen veranderd. (Ik doe een suggestie over /warp dirt).

Eerst lag er een prachtige laag van ,Gras, op onze /warp dirt. Sinds de update is ie 'foetsie'. Ik en de andere haalde er steeds het bovenste laagje Gras ervan af om het landschap zelf te herstellen. Mijn suggestie is dan ook: 

Kan misschien het laagje Gras weer over /warp dirt, en desnoods een /warp Gras te realiseren?

Anders, zag ik in de playershops, dat je daar dan voor $0,75 het kan halen per stack.

Maar, het is misschien leuker dat we met ons alle het landschap kunnen blijven herstellen, zonder te hoeven betalen.

Dan blijft survival weer keurig netjes kwa landschap etc... 😀

Als je het leuk vindt, geef maar een reactie of +1!

Nou, dat was mijn 'Tip' of suggestie.

Groeten, Laurens!

 

 

bewerkt door Laurens8453
  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Laurens,

zelf ben ik er ook een voorstander van om de laag gras op /warp dirt terug te brengen. Anders gaan mensen juist de omgeving vernielen als ze grass blocks nodig hebben.

Je kunt het trouwens niet kopen, maar verkopen voor 75 cent per stack aan de adminshop. De enige manier om aan grass blocks te komen is dus om de omgeving te slopen 😥

Ik hoop dat het staffteam je topic ziet en er iets mee gaat doen!

Spaghetti

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, thanks voor jullie support!😉

Ik hoop dat de staff hier snel iets aan kan gaan doen.

Ik zat ook nog te denken, dat er geen gras meer ligt op /warp dirt vanwege een nieuwe plugin. 

Dus misschien moet er dan toch een (/warp gras) komen. (Zou wel handig zijn 😀)

Want inderdaad, mensen gaan dan juist de omgeving vernielen voor extra gras.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat je meedenkt over survival! Feedback waarderen we altijd enorm :)

De reden waardoor de bovenste laag geen grass (meer) is is doordat het niet ondersteund wordt door de plugin. We zijn al opzoek naar oplossingen om toch in dezelfde dirtmine een laag grass toe te voegen. Dus heb nog even geduld!

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-9-2019 om 15:51 zei Kamiel:

Leuk dat je meedenkt over survival! Feedback waarderen we altijd enorm :)

De reden waardoor de bovenste laag geen grass (meer) is is doordat het niet ondersteund wordt door de plugin. We zijn al opzoek naar oplossingen om toch in dezelfde dirtmine een laag grass toe te voegen. Dus heb nog even geduld!

vervang dat dirt helemaal door grass dan verrandert de onderste grassblocks vanzelf naar dirt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Raoulh:

ja maar het is nu allemaal dirt als je het gewoon vervangt naar grass blocks verrandert dat onderste grass naar dirt

Volgens mij is het niet zo dat grass blocks in een keer veranderen in dirt als ze onder een andere block liggen, dus vgm wordt het dan een beetje omslachtig als je naar de warp gaat voor dirt maar dat de helft van de blocks toch grass blocks blijken te zijn. En daarnaast veranderen de grass blocks alleen in dirt als die blokjes zijn geladen, dus ik denk niet dat dat een goede oplossing is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik zie namelijk al dat er veel mensen voorstander van /warp gras zijn. Nu weet ik dat het niet echt mogelijk is om het op te lossen vanwege een oude plugin. Maar ik blijf er toch de moed inhouden. Het enige wat nu eigenlijk mogelijk is is om de omgeving te vernielen, grasblokjes te kopen en te ‘kweken’ in een soort van kas met torches. Het kan wel, maar dat kost echt wel veel tijd. Ook is het vrijwillegerswerk en zal het voor ons allemaal helpen om de omgeving netjes te behouden. Hebben jullie nog andere oplossingen etc? Plaats het gewoon maar (+1) of (-1). 😀

bewerkt door Laurens8453
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, mensen!

Ik hoop dat ik het onderwerp in de goede categorie heb gezet.


We weten het allemaal, het wordt drukker op survival. Er wordt meer gebouwd en weer 'gesloopt'. 
Als ik steeds door de survival server heen vlieg, zie ik vooral in de Regions veel oude gebouwen, met slecht landschap eromheen.

Vroeger en nu de dagen ben ik ook veel van het landschap aan het proberen te herstellen.

Ook weet ik dat de staff ook veel van het landschap probeert te repareren, maar er is 1 probleem:

Sinds de 1.13 update, zijn de Farmsystemen veranderd. (Ik doe een suggestie over /warp dirt).

Eerst lag er een prachtige laag van ,Gras, op onze /warp dirt. Sinds de update is ie 'foetsie'. Ik en de andere haalde er steeds het bovenste laagje Gras ervan af om het landschap zelf te herstellen. Mijn suggestie is dan ook: 

Kan misschien het laagje Gras weer over /warp dirt, en desnoods een /warp Gras te realiseren?

Anders, zag ik in de playershops, dat je daar dan voor $0,75 het kan halen per stack.

Maar, het is misschien leuker dat we met ons alle het landschap kunnen blijven herstellen, zonder te hoeven betalen.

Dan blijft survival weer keurig netjes kwa landschap etc... 😀

Als je het leuk vindt, geef maar een reactie of +1!

Nou, dat was mijn 'Tip' of suggestie.

Groeten, Laurens!

—-

Ik zie namelijk al dat er veel mensen voorstander van /warp gras zijn. Nu weet ik dat het niet echt mogelijk is om het op te lossen vanwege een oude plugin. Maar ik blijf er toch de moed inhouden. Het enige wat nu eigenlijk mogelijk is is om de omgeving te vernielen, grasblokjes te kopen en te ‘kweken’ in een soort van kas met torches. Het kan wel, maar dat kost echt wel veel tijd. Ook is het vrijwillegerswerk en zal het voor ons allemaal helpen om de omgeving netjes te behouden. Hebben jullie nog andere oplossingen etc? Plaats het gewoon maar (+1) of (-1). 😀

 Voor meer informatie, scroll naar boven ⬆️

bewerkt door Laurens8453
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik verwacht bij een /warp gras is dat alleen het bovenste laagje dan gras is omdat als je gras op elkaar stapelt het dirt word en als ze dirt free maken(wat je al free kan halen) kunnen mensen ook andere dingen gaan maken met dirt wat niet de bedoeling is en gaan ze er niet het landschap mee maken

zo kijk ik er tegen aan ik vind het zeker wel leuk als ze het doen maar ik weet niet ofdat het superveel zin heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Daansy:

Wat ik verwacht bij een /warp gras is dat alleen het bovenste laagje dan gras is omdat als je gras op elkaar stapelt het dirt word en als ze dirt free maken(wat je al free kan halen) kunnen mensen ook andere dingen gaan maken met dirt wat niet de bedoeling is en gaan ze er niet het landschap mee maken

zo kijk ik er tegen aan ik vind het zeker wel leuk als ze het doen maar ik weet niet ofdat het superveel zin heeft

Hoi Daansy,

Over dit punt wat je verteld, is al door iemand anders ook al beweert. Dat is dan ook inderdaad een probleem bij de /warp gras. 

Voor mij is het al goed dat er van /warp dirt het bovenste laagje gras is (wat dus ongeveer eind augustus is weggehaald). Het probleem daarmee is dus vanwege de 1.13 update op TC, de plugin die versie niet meer heeft kunnen ondersteunen. En dat vind ik jammer. Daarom houd ik moed erin dat het terugkomt. 
 

Ik hoop met /warp gras dat iedereen het landschap kan herstellen. Ook zullen de gegriefde omgevingen ermee hersteld worden. En dat het dus voor ons allen groot belang.
 

Groetjes.

bewerkt door Laurens8453
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou zeker leuk zijn als ze /warp gras maken ipv /warp dirt 

Alleen als je maar paar mensen hebt die de natuur gaan fixen ja dat schiet natuurlijk niet op. Dus ja nog een keer het lijkt me leuk maar ik weet dus niet ofdat het zin heeft. 

Het kan natuurlijk geen kwaad om /warp dirt naar /warp gras te maken. 

Ik hoop voor je dat de staff dit ziet en dat ze het misschien wel hanteren. 😀

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...