Spring naar bijdragen

Zeldzame items?


Kamiel

Zeldzame items?  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Verkrijgbaar maken van endstone en purpur blocks

    • Alleen purpurblocks, maar in kleine getallen
      3
    • Alleen purpurblocks en in grote getallen
      16
    • Alleen endstone, maar in kleine getallen
      3
    • Alleen endstone en in grote getallen
      16
    • NIet verkrijgbaar maken
      4


Aanbevolen berichten

Hey Survivalers!

Dit topic is gemaakt als discussiepunt voor de vraag: Moeten we purpur blocks en endstone verkrijgbaar maken, en moet dit dan in grote of kleine getallen?

Dit zal niet betekenen dat de end opeens wordt open gezet. Dit zal wel betekenen dat het voor iedereen mogelijk gaat zijn om in grote of kleine getallen end stone en purpur blocks te krijgen.
Geef je mening in de poll hierboven (meerdere antwoorden zijn mogelijk!) en onderbouw deze in de reacties hieronder!

Met vriendelijke groet,

Het survival-team

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt allemaal wel leuker dan dat het werkelijk is. Op dit moment zijn er mensen die reeds in het bezit zijn van deze (voorlopig) extreem zeldzame items. Deze worden ook met een enorm hoge marktwaarde verkocht/gekocht. Als je deze met wat voor hoeveelheid dan ook verkrijgbaar maakt, zal dit een groot effect krijgen op de waarde van de blokken. De enigste optie is dus om ze helemaal niet verkrijgbaar te maken, zoals het nu al reeds is.

Ik snap wel dat dit ook niet leuk is maar zonder een compensatie, die de moeite waard is, blijft dit gewoon oneerlijk tegenover de mensen die bijvoorbeeld al enkele van deze blokken hebben. (voor sommige spelers kan dit oplopen tot 200k of meer!) 

Zonder compensatie is dit dus niet verantwoord om deze blokken meer beschikbaar te maken. Niemand houdt ervan om zo veel geld te verliezen. 

Door de jaren heen zijn alle prijzen ook al omlaag gegaan waardoor het zeer moeilijk is geworden om snel in baltop te stijgen of gewoon al de 100k te halen. Hiermee wil ik maar zeggen dat het niet altijd slecht is om deze items, met de lage kwantiteit die er nu is, te houden aan de prijs die ze nu hebben. 

Het maken van een poll om dit probleem op te lossen lijkt mij dan ook niet gepast. Het is logisch dat de mensen die niet beschikken over deze items, ze beschikbaar willen maken. Dit wou ik vroeger ook. Ze hebben er ook niets aan te verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ligt er aan hoe groot of hoe klein die getallen zijn als de end open word gegooid is wel leuk maar alles word gegriefd dat is zonde van de mooie spawn xD maar goed als je die Blocks en die planten verkrijgbaar maakt op een wel ''moeilijke'' manier dan krijg je langzaam veel van die Blocks en is de end ook niet in 1x verpest maar aan de andere kant is het ook wel leuk als die 2de wereld van de end zeg maar gewoon open word gegooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn voorstel:

Maak endstone bricks wél beschikbaar, maar endstone zelf niet. Dit scheelt een hoop teleurstelling bij de mensen die op dit moment in het bezit zijn van endstone, maar op deze manier kunnen mensen toch bouwen met endblokken. Daarnaast vind ik dat, als je het dan beschikbaar maakt, dan wel in grote aantallen aub, want anders kan je er alsnog niks mee. Niemand heeft zin om maanden te sparen om genoeg blokken te hebben voor zijn/haar project. (En anders houd je alsnog het probleem dat het zeldzaam blijft, maar dan wat 'minder' zeldzaam dan eerst).

Wat betreft purper, zelf heb ik ook wel wat purper maar ik zou het geen ramp vinden als dit makkelijker beschikbaar wordt. En net zoals ik over de endstone bricks ook al zei, dan wel in grote aantallen s.v.p.

PS: Ik hoop dat bij het beslissen vooral gekeken wordt naar de (onderbouwde) reacties en niet zo zeer naar de poll, want voor mensen die zelf geen endstone/purper hebben (vrijwel iedereen dus die stemt) is de keuze natuurlijk snel gemaakt.

bewerkt door Spaghettisliert3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...