Spring naar bijdragen

Tibo

Aanbevolen berichten

 

vEIgsOf.png

Hier is het nieuwe pumpkincitynieuws dan! Nu is iedereen waarschijnlijk terug naar school of naar zijn/haar werk dus gaat het minder snel met mijn project maar er blijft elke maand wat leuks te zien in het pumpkincitynieuws 😃 .

 

Senorflamingo ijsracebaan

Afgelopen maand ben ik bij @SenorFlamingo op bezoek geweest bij zijn ijsracebaan. Hij heeft er heel wat werk aan gehad maar het resultaat is zeer mooi! Ik ben zelf heel slecht erin maar misschien zijn jullie beter? Hij zal er ook misschien wat eventjes houden. Je kan het gaan proberen bij /warp ijsracebaan

Imgur: https://imgur.com/a/5WGNNo6

 

De zomerspelen

In het begin van de maand hadden we op de server de geweldige zomerspelen! Zelf heb ik maar aan 2 events kunnen meedoen (en het eerste mislukte event :P). Het wasecht SUPER leuk en vooral gezellig want in de events was ik wel wat nOOb maar zelf vind ik dat het om de lol gaat en niet om de winst. Tijdens de events waar ik aan meegedaan heb daarvan heb ik een paar leuke screens gemaaktbij het kanovaren.

Imgur: https://imgur.com/a/wWOvWJ3

 

Nieuwe skin?

Na het lang wachten op mijn playerskull die ik op s2 gekocht heb en op s1 moest krijgen ben ik die ananas wel beu 🍍 .Ik ga dus de challenge aan om zelf een skin te maken! Zelf ben ik niet zo een expert dus begin gewoon vanaf de gedownloade skin die ik daarvoor droeg. Heb je ideeën of tips om de skin nog leuker te maken laat het weten  😝

 

Het project!

Dit is denk ik wel het ding waarom je dit leest dus nog een korte samenvatting over wat ik gedaan heb. in het begin heb ik vooral wat spullen verhuist van mijn oude plek naar de nieuwe waar het minder in de weg staat.

 

hiQFlae.png

Daarna heb ik een paar gebouwen willen ontwerpen of toch proberen🤨 . Ik ben begonnen met het nieuwe gebouw voor de pumpkinshop. Er zijn veel ramen en ook een lift altijd handig natuurlijk en ook veel verdiepingen zodat elke verdieping een soort ding is wat ik verkoop en helemaal beneden inkoop. Op de bovenste verdieping is er een gezellig plekje waar je kan zitten en kijken op het uitzicht van de stad.(er kunnen nog aanpassingen komen)

 

hex78Nr.png

 

Als laatste heb ik wat mooiers volgends mij bedacht voor de stoep bij de straat Want dat volledig stone bricks is wel lelijk. Er is al een deeltje van gelegd  aan de zijkant van de stad aan het water. Achteraf heb ik ook al wat straat aan gelegd.

 

mhDSzYp.png

 

Dit was dan weer het pumpkincitynieuws van deze maand hopelijk vonden jullie het net zo leuk als de vorige of zelfs leuker 😃!

 

Vorige nieuws:

 

bewerkt door Tibo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...