Spring naar bijdragen

Minecon 2019 blog


Cubefish00

Aanbevolen berichten

het is weer die tijd van het jaar,

ook bij deze editie van minecon zet ik in dit blog alle belangrijkste punten uiteen. In de loop van de avond edit ik deze post met al het niews betreffende updates, bugfixes en andere Mojang-projecten. Te beginnen met de voorbeschouwing. Mijn excuses voor eventueel slordig typwerk, ik werk zo snel als ik kan.

Voorbeschouwing

De biome-vote heeft als favoriet het moeras, met als dichte tweede de bergen. Het is zien wie de stemmers van de badlands krijgt zodra die onvermijdelijk uitgeschakeld wordt.

Verwacht wordt dat men natuurlijk gaat praten over de komende update(s) de community hoopt op een cave-update, en Mojang heeft toegezegd dat 1.15 voor het einde van het jaar gelanceerd wordt. Is dit de update waar we al zo lang op wachten?

 

We zijn live! (vanuit nashville)

 

Bijen

We weten al dat bijen eraan komen, maar nu blijken ze ook een boost te kunnen geven aan gewassen. Handig!

Bijen zullen nu boos worden als je geen kampvuur onder het nest zet om ze te bedwelmen met rook als je honing oogst.

De gewassenboost wordt alleen gegeven als er bloemen in de buurt zijn van de gewassen, net zoals in het echt!

Honingblok: je kunt er niet op springen of rennen, maar ze zorgen ervoor dat je slechts langzaam omlaag glijdt. Ook functioneren ze als slijmblokken (zo zien ze er overigens ook uit, maar dan geel). Dit betekent dat slijmblokvliegmachines nu ook mogelijk zijn met honing!

 

Te veel bijenwoordgrappen (gevolgd door een kleine storing)

 

Biome vote

Moeras - Verliest ronde 1 - UTGESCHAKELD

Bergen - Wint ronde 1 - WINT!

Badlands - UITGESCHAKELD

 

Bedrock Editie

Bedrock krijgt nu ook een Debug_stick.

Bedrock creative wordt nu standaard uitgerust met een ingame-versie van WorldEdit & een bedrock-versie van structureblocks. Bedrock krijgt nu ingame scripting en modtools.

Raytracing komt eraan voor windows-10 editie.

 

Nenenenenenene (villager news)

Stemtijd! (bergen lopen voor, gevolgd door moeras, gevolgd door badlands)

 

Minecraft Earth

Communisme, cringe en kisten.

Het spel komt uit in oktober. Skins zijn niet portabel van Minecraft naar Minecraft Earth, in plaats daarvan is er een karaktereditor.

 

Realms

Realms krijgt een megapakket aan nieuwe minigames, zonder een prijsverhoging!

 

Minecraft

Er komt ook een karaktereditor voor het spel zelf, java spelers kunnen ook nog zelf skins maken.

CAPES! EMOTES!

 

Gestoorde Japanner! (en mensen in bijenpakken)

Tweede stemronde! (en een storing)

 

Minecraft Dungeons

Te veel nieuws, kijk het segment op het Minecraft Youtube-account!

Releasedatum onbekend.

 

Theorie: mogelijke doodsanimaties voor mobs (geteased in een minigame)

 


Minecraft Festival
Minecon 2. een 2-daags festival in Orlando, Florida. 

 

Builders 'N Biomes

Het officiele Minecraft-bordspel!

 

Minecraft

Doelwitblok: geeft signaal af aan de hand van precisie van de pijl op het blok.

Nether: biotopen zoals: de zielenzandvallei met pilaren van een onbekend blok en skeletten van grote wezens.

Netherhoutbos met "bomen", paddestoelen en blauw gras!?

Boze varkens! - zijn zeer agressief.

Piglin! -betere zombievarkens, jagen met kruisbogen op 'boze varkens', zijn agressief tegen de speler maar laten je met rust als je gouden armor aanhebt. Ook handelen ze met je (door dingen naar je te gooien).

 

Teleurstelling! (geen cave-update)

Blijdschap! (de bergen winnen de biome-vote)

 

Einde van de livestream! - bedankt voor het kijken

 

Aftershow:

- illusioners komen nu echt naar het spel in raids.

-de biotopen die tijdens de votes werden uitgeschakeld komen in een volgende update als een groot biotopen-pakket.

 

De kijkcijfers lopen nu terug, en belangrijker: ik heb honger. daarom sluit ik het blog nu. Bedankt voor het lezen!

 

 

bewerkt door Cubefish00
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...