Spring naar bijdragen

Nieuw Project!


Gijpa04

Aanbevolen berichten

Hai Mensen,

Ik heb een nieuw project waar ik de komende tijd mee bezig ga! namelijk een nieuwe base/storage maken, ik heb gister een oude base gekocht van @NobbyNL, die heel wat opknap werk nodig heeft. Ik wil graag weten wat jullie er mee zouden doen en waar ik wat moet maken (farms,storage etc.) Hieronder heb je wat foto's van de ruimte!

Als je een leuk idee heb laat het maar horen!  :P 

Copy paste de link voor foto's https://imgur.com/gallery/oOuyFQ8

M.V.G Gijpa04 ❤️

 

 

bewerkt door Gijpa04
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat je vertelt over je project hoop dat andere ook is een keer zoiets posten😁. Veel succes met het maken van de storage en vergeet zeker ook niet is een keertje mij te helpen😜. Voor farms te maken kan je best zeker een spawner farm en gewone planten farms. Maak het er zeker mooi en netjes dat je langs buiten een mooie base hebt (en natuurlijk ook binnenin) 

TDP06 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TDP06:

Leuk dat je vertelt over je project hoop dat andere ook is een keer zoiets posten😁. Veel succes met het maken van de storage en vergeet zeker ook niet is een keertje mij te helpen😜. Voor farms te maken kan je best zeker een spawner farm en gewone planten farms. Maak het er zeker mooi en netjes dat je langs buiten een mooie base hebt (en natuurlijk ook binnenin) 

TDP06 

Zal ik doen! Kom anders een keertje kijken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...