Spring naar bijdragen

Overlijden Pouky


Ragnarok1973

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben een tijdje geleden mijn beste vriend verloren.

Hij speelde Minecraft en ik ben bijna zeker dat hij een account had op jullie server onder de naam __Pouky__

Misschien kennen enkelen onder jullie hem wel of vroegen jullie je af waarom hij niet meer speelde.

Hij heeft me dikwijls zijn creaties laten zien waaronder een kathedraal, middeleeuwse stad en het kasteel van Harry Potter en nog veel meer.

Allemaal met veel oog voor detail en ongelooflijk knap.

Nu hij er niet meer is, weet ik niet wat er nu mee zal gebeuren.

Het zou heel leuk zijn als zijn creaties op 1 of andere manier bewaard zouden kunnen blijven.

Ik heb zelf een Minecraft account en mss kan er op die manier iets gedaan worden.

Mvg

Ragnarok1973

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij dat te horen.

Ik ben al op zoek gegaan naar zijn bouwwerken maar vond niets dat ik herkende.

Kan je me zeggen op welke coordinaten hij bouwwerken had staan?

Ik zie wel een zone met een icoon vab Pouky maar daar vind ik geen bouwwerken die ik herken.

Mss is dat van iemand anders.

Kan je mss aan de hand van zijn email opzoeken waar zijn gebouwen stonden?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ragnarok,

wat een enorm heftig bericht! Gecondoleerd met je verlies! Als je oude bouwwerken van __Pouky__ wil terugkijken kan je op Survival /warp kathedraal of /warp King_Cathedral typen. Als je daar rondloopt zie je heel veel prachtige bouwwerken van Pouky.
Als wij nog iets voor jou kunnen betekenen kan je altijd een mailtje sturen naar [email protected] wat Backslide al zegt.

Heel veel sterkte!

Kamiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey ragnarok, 

Zelf heb ik pouky niet gekent. Is waarschijnlijk zeer moeilijk voor dat hij er niet meer is veel sterkte! Hopelijk vind je wat bouwwerken terug van hem. 

 

TDP06 

bewerkt door TDP06
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Beste Ragnarok1973,

Gecondoleerd met het verlies van je vriend. Pouky, heeft prachtige en zeer indrukwekkende bouwwerken op de survival server gebouwd. Ik ken hem zelf niet, maar als ik zijn bouwwerken bekijk, lijkt het me een toffe gast! :)

Ik wens je heel veel sterkte met deze verdrietige gebeurtenis. 🖤

Groet,

Jokerox

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Ragnarok,

 

Wat een vreselijk bericht om te moeten vernemen, allereerst gecondoleerd met dit verlies. Via-via werd ik gewezen op dit forumtopic, en een snelle zoekopdracht toont helaas inderdaad een overlijdensbericht uit maart jongstleden. Ondanks het verwaterde contact van de afgelopen tijd moet toch gezegd worden dat Pouky een bijzonder gewaardeerd medespeler was. Online op de meest uitzonderlijke tijden, altijd vriendelijk en behulpzaam en in voor een goed gesprek over het spel, hobby's, werk en alles daar omheen. Beter een goede buur dan een verre vriend, en die goede buur was hij in-game zeker, niet alleen voor mij, maar ook voor een hoop andere leden van de oude garde. Overleden op veel te jonge leeftijd.

 

Toevalligerwijs heeft een vriendin me een tijd geleden nog eens wat stukken van de oude map laten zien, waaronder zijn bouwwerken naast een voormalig claim van mij. Het is uiteindelijk natuurlijk een online game, maar toch zijn de herinneringen louter positief.

 

Hartelijke groet,

Simon

 

@Staff Ik hoop dat u mij eenmalig kunt excuseren voor het plaatsen van een bericht.

bewerkt door Linkforsoad
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vreselijk nieuws 😥 Pouky was altijd zeer vriendelijk en een behulpzame speler voor ieder. Gecondoleerd met het verlies. Hopelijk kunnen we binnenkort een herinnering ergens plaatsen.

Jij bedankt voor je bericht en veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben speciaal nog es ingelogd om hierop te reageren , omdat ik met __pouky__  veel leuke momenten heb beleefd op torchcraft , hij was zeer behulpzaam en was een supermooie bouwer. Het doet me pijn om dit droevige nieuws te horen , in elk geval sterkte gewenst aan zijn familie en dierbaren. :cry:

 

Tubos

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor deze fijne reacties.

Het doet me veel plezier te horen dat hij geliefd was en altijd bereid te helpen en behulpzaam was.

Zo heb heb ik hem ook altijd gekend.

Als het mogelijk is en iemand die wil doen. Zou er dan een filmpje kunnen gemaakt worden dat zijn creaties laat zien?

Een beetje zoals een drone dat zou doen, er langs vliegen, details laten zien en zo meer.

Heel "zijn" wereld op deze manier vereeuwigen. Ik weet niet welk zijn gebied was, maar ik denk dat de admin van deze server dit wel kan opzoeken.

Ik ben zelf geen MineCraft expert en ik zou het heel hard appreciëren als iemand dit zou willen doen.

Ik zou graag zijn ouders hiermee verrassen want zij kennen MineCraft uiteraard niet, maar ik zou ze hiermee een enorm plezier doen denk ik.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...