Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

glw1ig2.png

Het is weer halloween en ook deze maand is er weer een pumpkincitynieuws. Deze maand is er veel gebeurt zowel in de stad als met mijn account.

(sorry dat het een dag telaat is)

yi8ejhJ.png

Dit pumpkincitynieuws gaan we langs bij Alwaysrobin die je vast wel kent van zijn vuurwerkshow. Nu heeft/doet hij vernieuwingen aan het eventterrein. Ze doen het zodat ze een andere indeling hebben en het nog mooier te maken 馃槂. Mennogamed en Alwaysrobin hebben het gedaan aan de hand van feedback in een vragenlijst van hun.Dat is ook de reden dat het eventterrein dicht is voor publiek. Als alles volgens plan loopt en hulp van het staffteam krijgen kunnen ze ook weer dit jaar de vuurwerkshow organiseren. Hier onder zie je hoe het moet worden.

AET: always eventen team @alwaysrobinen @MennoGamed

CFiRUnT.png

ZcxqGdo.png

Waarschijnlijk is het jullie al op gevallen er zijn een paar dingen bij mijn account veranderd.

聽聽聽聽聽聽聽 Skin

Ik heb deze maand mijn best gedaan om vanuit een andere skin een nieuwe skin voor mij te maken. Want met een ananas kan je niet blijven rondlopen h茅馃崓 .

聽聽聽聽聽聽聽 Profielfoto

Survival 2 ja het is jammer dat het weg is maar nu zijn we al bijna 6/7 maanden later. Dus heb ik een nieuwe profielfoto ingesteld (maar op het forum is de kwaliteit minder want hij wou de hoge kwaliteit niet hebben).

hm5q4Rv.jpg

聽聽聽聽聽聽聽 Accountnaam

Eigenlijk vind ik na al die tijd dat ik met TDP06 rondloop het wel een minder leuke naam te vinden dan vroeger. Nu lijkt TDP06 meer als een wachtwoord ofzo 馃槀. Dus koos ik er voor om meer mijn echte naam in mijn naam te hebben dus kies ik voor TiboDP.

hdCLLu5.png

Hypermode de nieuwe gamemode die slechts 2 weken te spelen zal zijn. Zeer leuk dat ze dit doen zelf ben ik bij een team waar we al veel dingen hebben. Ik heb eigenlijk vooral dingen verzamelen en het sorteren gedaan terwijl de rest de enderdraak heeft verslaan en gezorgd voor bijvoorbeeld chulkers en drakenhoofden馃槷 en nog andere dingen.

zqVR80R.png

We zijn aangekomen bij wat er veranderd is in pumpkincity! Er zijn een paar dingen veranderd.

聽聽聽聽聽聽聽 Straten aangelegd

Een stad heeft natuurlijk straten die heb ik nu grotendeels aangelegd zodat ik ook overzicht heb waar ik gebouwen kan zetten.

38h8cd1.png

聽聽聽聽聽聽聽 Verhoging stratentussenstuk

In het midden van de grote straten ben ik bezig met het verhogen van het middenstuk en daar dan platen op te zetten.

2L7aUH6.png

聽聽聽聽聽聽聽 Gemeentegebouw

Aan het gebouw van de gemeente ben ik ook al aan het bouwen maar voorlopig is het niet meer dan een betonnen structuur.

TFwZ7dO.png

聽聽聽聽聽聽聽 Inkopen gravel

Voor al dat beton te maken heb je natuurlijk gravel nodig dus heb ik in veel warps al het gravel leeggekocht.

sNnd4II.png

Dit was het Halloween pumpkincitynieuws van oktober hopelijk vonden jullie het tof om te lezen laat zeker in de reacties weten wat jij er van vond.

bewerkt door TiboDP
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...