Spring naar bijdragen

pumpkincitynieuws november


Tibo

Aanbevolen berichten

MsHe6SW.png

Welkom bij het pumpkincitynieuws van november. Deze maand heb ik onder andere mijn eerste huisje op s1 weg gedaan.

 

AGLxRge.png

Toen ik toekwam van s2 naar s1 had ik op een plek een beginhuisje gemaakt met een paar kisten en een bomenfarm. Nu (en ook al langer gelden) heeft spagettislier3 mij gevraagd om mijn huis daar weg te doen omdat hij daar eigenlijk graag zijn project wou. Eerst wou ik het niet doen maar achteraf wel. Dus heb ik wat screens gemaakt en gesloopt.

OMer8dA.png

 

wg1KPq4.png

Nu pumpkincity al een beetje vorm begint te krijgen heb ik de warp gemaakt zodat andere de stad kunnen bezoeken. Je komt op het park terecht die nog niet af is en kan zo de rest van de stad bezoeken.

 

kGCN3Np.png

Er zijn deze maand een paar dingen verderderd zodat de stad al wat mooier is.

·        Lantaarpalen

Straatverlichting natuurlijk belangrijk dus heb je tussen de grote weg of aan de zijkant van een kleine weg een lantaarnpaal <lamp>.

0GgdrHg.png

·        Gemeente terrasje

Het geemeentegebouw is heel groot dus heb ik aan de zijkant met advies van bingetje een terrasje gemaakt waar later aan de binnenkant nog een café deeltje komt. Maar voorlopig word het binnen niet ingericht omdat bepaalde bouwmaterialen voorlopig nog te duur zijn

ZoKmyKZ.png

·        Stratenstrepen

Een straat heeft tussenstrepen en dat hebben we natuurlijk geregeld voor een mooie weg.

Dit was het korte pumpkincitynieuws van november. Nog een fijne sinterklaas!

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...