Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

jmUajJP.jpg

Welkom bij het pumpkincitynieuws van december, het laatste van dit jaar 2019. Geen zorgen volgend jaar komt er natuurlijk nog meer pumpkincitynieuws. Hopelijk hebben jullie nog even tijd tussen de feestdagen om weer het pumpkincitynieuws te lezen.

OaS3aRg.png

Ook weer dit jaar organiseert het Always evenementen team een vuurwerkshow voor het einde van het jaar 2019 te vieren. Ook hier zal ik aanwezig zijn Ik heb de voorbije maanden ook al geholpen met het vuurwerk bezorgen enz..

·        Link forum post: https://torchcraft.nl/forums/topic/7007-nationale-torchcraft-vuurwerkshow-2019-2020/

·        /warp vuurwerkshow

HECpFmq.png

Deze maand kan je ook terug blikken op het jaar 2019 voor Pumpkincity. Ook bedank ik alle staff met een cadeautje voor hun harde werk het voorbije jaar. Zeker lezen dus 😄.

ID6lHgX.png

In Pumpkincity is er deze maand met behulp van jeroen123 en Bingetje heel wat veranderd. Er zijn nieuwe gebouwen gemaakt die nog ingericht worden en ook de strepen op de straat gemaakt.

·        Bankgebouw

Geld geld geld. Dat moet toch ergens bewaart worden en dus in het bankgebouw. In het gebouw komt een geld leen plekje en een grote kluis + kantoren voor werknemers.

tlruHEX.png

 

·        Kledingwinkel

In een stad heb je natuurlijk kledingwinkels en dus die moeten er ook zijn in Pumpkincity. Dus met behulp van Bingetje heb ik die gemaakt er moeten alleen nog de appartementen ingericht worden.

m2iUjgD.png

 

·        Mijn gebouw

Zelf heb ik geen zin om ergens een mega opslag te bouwen dus ik dacht ik maak een gebouw waar ik woon en waar een opslag voor mij is en centraal gelegen in de stad is. Bedankt Jeroen123 voor het helpen.

RNmS2AF.png

 

·        Appartement en pizza restaurant

Pizza is ontzettend lekker en dus dacht ik, ik maakt een gebouw waar een pizza restaurant is zo kan je daar pizza gaan eten in minecraft 😝. Boven het pizza restaurant komen appartementen die je kan huren.

KAGWJZ7.png

/warp pumpkincity

 

Dit was het pumpkincitynieuws van december laat zeker weten wat je er van vond 😆. Hopelijk komen jullie naar de vuurwerkshow van het Always Evenementen Team. Fijne feestdagen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...