Spring naar bijdragen
age111

Torchcraft 8 jaar (Prison Event)

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Vandaag is TorchCraft 8 jaar geworden. En natuurlijk heeft ons geweldige Prison Team weer eens wat geregeld om dit te vieren, Naast de enorme korting en de global unban hebben @DanceFloor18 en @RAIS13 een speurtocht langs de oude spawn gezet voor de nostalgie. Enorm bedankt hiervoor beide! De speurtocht kun je bereiken door /warp event te doen.

Het doel is om een woord te vinden terwijl je verschillende raadsels probeert op te lossen.  Dit woord kan je vervolgens in een hopper op het eind gooien en dan maak je kans op fantastische prijzen! Die we nog wel even moeten bedenken. 

Je komt aan een boek door /kit boek te gebruiken. 

Hopelijk doen jullie het allemaal beter dan dat ik het deed. 

Groet,

Prison-Team.

Edit: Event stopt deze zaterdag. Dus als je vandaag niet kon heb je nog even. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey allemaal,

Hierbij de uitslag van het event. 26 mensen hebben mee gedaan en iedereen heeft het woord goed. Ik hoop dat jullie ook genoten hebben van de oude spawn.  Voor de moeite ontvangt elke deelnemer van mij 10k. Als verjaardagscadeau. Verder hebben we ook nog enkele prijzen verloot, deze zijn te claimen door een mailtje naar [email protected] te sturen. Hieronder staan de winnaars:

rexkel: 150k + Skull.

SkyCrypt: 150k.

Leootje: Skull.

Thuutje: Skull.

Drber: Skull.

ShibuIn: Skull. 

Slambam140: Legendarische sleutel. 

Groet,

TC staffteam. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites