Spring naar bijdragen

SkyBlock Nieuws! (nieuws)


ChimpGamer

Aanbevolen berichten

In dit topic kan je discussiëren over het nieuwsitem: SkyBlock Nieuws!.

Beste TorchCrafters,

De afgelopen periode hebben we als TorchCraft team niet stil gezeten. Zo zijn we druk bezig geweest met het inventariseren van de mogelijkheden van het updaten van onze gamemodes naar de meest recente Minecraft versies.

Zoals een aantal van jullie weten is Skyblock momenteel de enige gamemode die nog volledig op 1.12.2 draait. Het was voor ons dan ook het belangrijskte om als eerste Skyblock weer naar de meest up-to-date verse van Minecraft te werken! En…. Het is ons gelukt! Maar deze update heeft wel een leuke en een iets minder leuke kant.
 

Het minder goede nieuws!
Sinds de release van 1.13 zijn we al aan het kijken naar de toekomstige mogelijkheden voor SkyBlock. We hebben hier lang over na gedacht en zijn tot de conclusie gekomen dat SkyBlock niet vooruit kan zonder een reset. We hebben echt alle mogelijkheden doorgenomen maar helaas was niet mogelijk om zonder enig verlies over te gaan op de nieuwe Minecraft versies. Dit betekend dus dat Skyblock een volledige reset moet krijgen… we weten het, echt heel jammer…..

Het Goede nieuws!
We hebben samen met het Skyblock team een volledig nieuwe Skyblock ontworpen. Dus niet alleen een nieuwe spawn, maar echt een nieuwe gamemode! Deze nieuwe Skyblock draait op 1.15.2 en is voorzien van de nieuwste dingen! We willen hier nog niet alle details vrij geven omdat we het leuk vinden om jullie dit zelf te laten ontdekken. Waarom is dit goed nieuws?

  • Een nieuwe frisse start voor iedereen
  • Nieuwe functies die door jullie zijn aangevraagd
  • Nieuwe uitdagingen voor de al zeer ervaren skyblockers
  • Etc. etc!

Hoe zit het met onze aankopen?
Iedereen die een rank heeft gekocht voor SkyBlock zal deze uiteraard ook behouden. Dit zal niet veranderen. Wat wel zal veranderen zijn de functies voor de ranks. Hier kan je binnenkort de help pagina voor raadplegen. We gaan er van uit dat de overige aankopen zoals items ook niet verloren zullen gaan maar op dit moment van "typen" kunnen we dat niet garanderen.
 

Een sneak preview:
vzB18er.png

 

Wanneer gaat de overgang plaatsvinden?
De update naar skyblock 2.0 zal plaats vinden op 21 februari 2020! Tot die tijd zullen wij ons best doen om jullie op de hoogte te houden van de gang van zaken.

Begrip
We hopen op jullie begrip voor onze keuze voor een reset van Skyblock, niemand vind het leuk om alles wat hij de afgelopen jaren heeft opgebouwd te verliezen, wij ook niet.  Alleen zullen wij ook moeten blijven vernieuwen! Als staff waren wij erg blij met hoe de gamemode in elkaar stak en vinden het ook echt heel jammer dat het zo moet lopen. We hopen dat jullie dit begrijpen en net zoals ons met vol enthousiasme aan deze nieuwe uitdaging willen beginnen.

Uiteraard staan wij altijd open voor jullie feedback, ideeën en commentaar! Heb je (nieuwe) ideeën voor de nieuwe skyblock? Laat ze gerust achter in de reacties! Ben je het totaal niet eens met de reset? Ook daar gaan we graag op een respectvolle manier met je in gesprek via een ticket.


PS. Als je een Elytra hebt op SkyBlock (overgekocht of niet) maak dan even een ticket en stop deze in een kist en zet een bordje op die kist met je naam en "Elytra" erop. Zet ook even de locatie van de kist in je ticket. Ook voor de Kerst Torches mag je een ticket maken!

  • Leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei DonkeyPhone2019:

Beste Chimpgamer,

Hoe zit het dan met je gespaarde coins en beacon's want dat zal ik dan wel graag terug willen hebben, want een eiland verlies oké dat begrijp ik dan wil ik wel graag mijn coins en beacon's terug  hebben anders heb ik alles voor niks gedaan! ( Bijvoorbeeld: een screenshot van je account maken voor bewijs ) Want hoe zit het met die kersttourch als er een reset komt dan zijn die ook weg dan hebben wij voor niks gespaard?

MVG..

DonkeyPhone2019

De bedoeling van een reset is dat iedereen overnieuw begint. Er is teveel verschil tussen de servers dus om coins, items en blokken om te zetten is ten eerste veel te veel werk en zal meteen veel impact hebben op de economy van de nieuwe server. Wat betreft kersttorches, daar is een uitleg voor gemaakt op de skyblock spawn. Dit zal ik ook nog in het nieuws bericht vermelden.

  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei DonkeyPhone2019:

Beste ChimpGamer,

Bedankt voor u reactie...

Als u bij deze besluit blijft dan vindt ik het goed dan zal ik deze server naar deze datum verlaten en ik zal dan mijn rank ook terug betaald willen hebben. Ik vindt dat alle spellers met een rank zijn backpack mag gebruiken om daar alle items erin doen om het meenemen en zelfde met coins, anders hebben wij voor niets gespeeld al die tijd!

En ik vindt het vreemd kersttorch's kan wel maar geen item's.!

 

MVG

DonkeyPhone2019

 

DAS Rechtsbijstandverzekering 

Jullie hebben niet voor niets gespeeld. Jullie hebben gespeeld voor jullie plezier en met plezier (althans dat hoop ik). Omdat we nu eenmaal verder moeten omdat de oude skyblock bij bijgewerkt kan worden qua minecraft server versie hebben we dit besluit moeten nemen. Jij kan het er niet mee eens zijn en dat is helemaal aan jou. We hebben besloten om alleen de kerst torches en elyra's mee te nemen omdat we hebben beloofd dat de kersttorches gebruikt zullen worden. Hier is op de huidige skyblock server nog niets mee gedaan. Vandaar dat we ze mee willen nemen naar de nieuwe server waar ze opnieuw hun waarde terug krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@DonkeyPhone2019 Ik snap ook dat je erg teleurgesteld bent van je spullen en een reset maar ik als s2er heb het zelf ook moeten doen het verlaten van je gamemode en naar hetzelfde achtigge gamemode gaan. Het is inderdaad niet leuk maar de rede is hetzelfde als bij de S2 sluiting en ook wel begrijpelijk. Bij S2 hadden we ook dat we achter zaten op nieuwtjes etc. En ja wij hebben 2 subs mogen meenemen naar s1 waar iedereen al dingen had maar veel verschil maakt het niet vind ik want ik heb nog maar 1/10 gebruikt van mijn 2 subs, in jullie geval heeft niemand iets op 21/02 dus begint iedereen op 0. Op s1 heb ik veel nieuwe spelers leren kennen en nog een mooiere stad (waar ik aan bezig ben, pumpkincity). Achteraf is het voor mij allemaal wel meegevallen het van nul beginnen en misschien zelfs beter 🤔

Misschien kan jij ook proberen zo een nieuwe frisse skyblock start? Misschien kan jij zelfs meer bereiken hoogste in de baltop, mooiste eiland, hoogste eiland level... zou toch mooi zijn?

 

  • Leuk 4
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...