Spring naar bijdragen
ItsTiamo

Breng factions terug

Aanbevolen berichten

nou kijk 2 er zijn (main) redenen dat factions terug moet komen

het is leuk aangezien er op dit moment niet echt competatieve pvp gamemodes zijn.

En persoonlijk denk ik dat het opnieuw toevoegen van factions een positieve impact kan hebben op de server en de groei van de player base. bijv, ik speelde zelf vroeger veel factions op torchcraft en het was vaak erg actief 

Ook komen misschien mensen die vroeger factions speelde weer terug.

(en ik bedoel factions>terra)

(ik begrijp natuurlijk wel dat het toevoegen van factions erg veel werkt kost voor de staf i.v.b.m x-ray hackers etc)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn meerdere pogingen gedaan om factions terug te brengen. Het komt allemaal neer op:
Het is 2 maanden booming daarna speelt niemand het meer. TorchCraft heeft geen pvp community en de bestaande pvp community heeft al een vaste plek op andere servers.

We focussen ons liever op onze huidige gamemodes en projecten. Het stabiel houden en onderhouden hiervan en uiteraard regelmatig updates doen vinden we belangrijker dan de focus op nog een nieuwe gamemode. 

Dus nee, factions zal voorlopig echt niet terug komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites