Spring naar bijdragen

Tibo

Aanbevolen berichten

 

PKet9hj0QEq7Vyqo2vJTf2LsQYdQuZuCbfBs1vcN

Hey torchcraftertjes het is een korte maand geweest. Minecraft 1.16 testversie kan je sinds deze maand het uitproberen. Er staat wel heel wat leuk nieuws klaar 🥳.

Nieuwe skyblock

Deze maand kwam de gloednieuwe skyblock uit en die ben ik ook gaan spelen. Dag 1 ging het nog redelijk goed maar de dagen erna zat ik heel wat achter op de andere. Er zijn dus al topeilanden maar dat gaat mij niet lukken 😛. Als iemand mijn die blocks wilt hebben vraag maar 😁. Mijn huis is ook half afgebrand tjah...

EV0YFBTblzoXenM2TjFb_uqeJJNsc8ML01uSJp6B

Nieuwe prison opslag

Ik heb ook heel wat prison gespeeld ook heel gezellig. Op prison had ik het idee voor daar een nieuwe opslag te maken. De opslag heeft heel veel kisten en een regenboogplafond 🌈. Er is plek voor alle soorten blokken maar eigenlijk ook te veel plek 😂. Als je een idee hebt wat er nog als decoratie bovenop het plot kan laat het dan weten.

4VSJn84pFO1NlMcrldDDnFKSLJ7nk23PTqgi9FA3

Pumpkincity

  • Kledingwinkel klaar

De kledingwinkel die ik met de hulp van jongetje maakte is eindelijk af! Er zijn heel wat kledingrekken, een grote trap, een kassa… Later ga ik proberen te zorgen dat er kleding kan komen te hangen. Op de bovenste verdieping is er een kledingopslag voor de kledingwinkel.

2kd1s51iQmJZMacscArAkSGhzMltrldlgSLoH5EA

bAh8TxjKwfysn3vJ8kIUpncXhgQ_trdDQxlOX5lV

  • Kledingwinkel appartement klaar

Boven de kledingwinkel zijn er 3 appartementen met veel ruimte. Alles wat je wilt in een appartement is er. Mensen die willen kunnen het binnenkort huren.

k6d_JnmAVLaSenWnIVYF39x_ON6L1wHLeJ32zDoy

  • Basketbalterrein monbellieplein 

Bij het monbellieplein is er een basketbal terrein gekomen waar je gezellig met andere spelers in Minecraft kunt basketten. Rond het basketbal terrein zijn er een paar bankjes waar je kan zitten om te kijken.

ZSGOZchuwe7B5GmVA8ZdFPkR07-ePG1ADTLbwGbH

  • Mijn gebouw (benedenverdieping)

In mijn gebouw ben ik begonnen met het inrichten van de benedenverdieping en een deel van mijn "woonverdieping" . Beneden heb je de vallei waar je geholpen kan worden en en gezellige zetel met een tafeltje. Ook heb je beneden een kleine bar waar je iets kunt drinken met een tafeltje.

-8MEs2lXA-rQtp4q-vtYRrbFIMl46a1S3s1MXkd_

  • Mijn gebouw (eerste verdieping)

De eerste verdieping is mijn "woonverdieping". Er is een slaapkamer, een keuken, een grote eettafel, bureautje en een tv ruimte. Heel gezellig om met andere spelers te zitten 🙃. De verdieping erboven wordt mijn nieuwe opslag waar mijn spullen komen te liggen. 

0ku5jj2EN3qje51vCozEGmsWexqCuSwgpCIXbjqf

  • Arjuhn shopgebouw 

Arjuhn gaat een shop beginnen in pumpkincity maar daar heeft hij natuurlijk een gebouw voor nodig en daar heb ik hard aan gewerkt. Normaal ging het gebouw een kledingwinkel worden maar nu gaat Arjuhn Daar zijn shop beginnen. Het gebouw is nog niet af maar zo ziet het er nu uit.

VE52NMW2osl0t2sX1aeA4D0pqcT2NWqOlkfp0zkn

  • Jeroen straatje 

De wegen meten natuurlijk goed verbonden zijn dus omdat Jeroen het vroeg hebben we het ook meteen gedaan 😜. Het is een gezellig weggetje naast het arjuhn gebouw waarmee de wegen verbonden zijn.

  • overzicht

Hier is weer een kort overzicht van waar alles zich afspeelt in de stad van pumpkincity.

JWjbkoXdz9Vx7QX4YKBlZQL_2_tPVeOj0x6gzqNq

Bedankt voor het lezen van het pumpkincity nieuws. Het kan zijn dat het pumpkincity nieuws van maart later komt dan normaal dus geen zorgen 😜.

Als je een probleem ondervindt met de afbeeldingen in het pumpkincity nieuws stuur het naar Tibo#7136 op discord

bewerkt door Tibo
Afbeelding probleem
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...