Spring naar bijdragen

voorstellen/terug van weggeweest


MarlOtter

Aanbevolen berichten

Hallo gezellige mensen,

ik ben een lange tijd onder de radar geweest en ben gelukkig weer terug en blijf hier nu ook.                                                                                                                                      omdat ik erg lang ben weg geweest zou ik me weer graag aan jullie willen voorstellen.

Hallo ik ben marlotte aka MarlOtter ofterwijl de blote otter die rondloopt op skyblock.                                                                                                                                                       ik ben 24 jaar oud en mijn hobbies zijn korfballen en gamen.                                                                                                                                                                                                 ik speel momenteel alleen skyblock hier op torchcraft omdat ik het een erg leuke gamemode vind en het is er erg gezellig met de andere spelers. vanaf nu ben ik actief op de discord van torchcraft dus ik lees alles wat daar op komt te staan en ik probeer ook weer lekker actief te zijn op het forum van torchcraft.

ik hoop dat we een gezellige tijd gaan hebben op torchcraft.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...