Spring naar bijdragen

nether bubbels!


Thrigger

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een (groot) project in de nether!

ik maak grote kamers die voledig zijn omringt met glas, dus je ben volledig vijlig voor alle gevaren die de nether met zich mee brengt.

in dit fort heb ik ook een portal gemaakt en de co ordinaren liggen ergens op de X- 10.000 y 10.000 :D dus lekker een eindje lopen :D

hier ga ik dus een stad maken met connectie tussen bijde werelden.

de nether bubbels ga ik verkopen als plots, dus als je geintresseerd ben laat me weten.

ik werk 100% alleen aan dit project en moet dus zelf voor veel materialen zorgen, dus als je ooit wat glas, coal of glowstone overhebt... ik accepteer graag je donatie ^^

in de normale wereld ga ik een begin maken aan een stad met grote villa's kastelen en wool art.

zo zit dus een beetje mijn project in elkaar, als je belangstelling hebt een bubbel te kopen of mee wil werken in de normale wereld laat maar weten.

grtz en veel mine plezier!

Thrigger:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okeee een nieuwe toevoeging aan mijn project word een stad die gewoon bovengronds is, hier zit dus een nether portal verbonden met mijn project :D

ik heb hier een paar screenshots van het begin van mijn huisje in de nieuwe stad!

ik heb een paar awsome screenshots die k wil toevoeggen maar helaas , die zijn te groot :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...