Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

B55QP0SgjJ_dP8-K9kjJOP1sNAdvfv2qkRBjLD1m

Welkom bij het pumpkincity nieuws. Deze maand is waarschijnlijk voor ons allemaal een van de gekste maanden van ons leven. In het begin van de maand waren er dat zeerste besmettingen in Nederland en België, Daarna gingen de scholen dicht en kwam er een soort van Lockdown. Daardoor kon ik wel nog meer torchcraften en aan pumpkincity werken 😃.

 

Dammen

Dammen was toch wel een ding deze maand. In het mega huis van Tobjas kan je dammen tegen andere zelf ben ik er ook regelmatig gaan dammen. Ondertussen is het huis al voor een groot deel af is zeer mooi om te zien 😃.

 

RRaSJfENJyYONb1C75YzMVDjASXEk43t_kh0klXx

 

1 jaar geleden  survival 2 weg

1 jaar geleden 2 april kregen we het bericht dat survival 2 ging sluiten de gamemode die ik oorspronkelijk speelde. Dat was een zeer grote teleurstelling voor vele spelers zoals ik daarna ben ik mijn leven op survival 1 begonnen waar ik nu werk aan pumpkincity en veel nieuwe spelers leer kennen. Voor de mensen die s2 skulls hebben ik koop ze graag in dus je kan ze altijd bij mij verkopen want ik verzamel ze.

 

Pumpkincity

  • Vloeren gemeente gebouw

Er zijn ook extra verdiepingen bijgekomen in het gemeente gebouw. Als de 1.15  update er is en de prijs van zwarte kleurstof daalt. Zodat ik de binnenkant kan inrichten.

 

  • Arjuhngebouw

Arjuhn is ook bezig aan zijn gebouw in Pumpkincity. Er zijn vloeren en plafond gebouwd en extra inrichting al gedaan door Arjuhn voor zijn shop.

GjU_MZ4ZBRreiME6Q8IbeusLdmB7bn9H4XedyfzN

 

  • Eerste verdieping mijn gebouw

In mijn eigen gebouw heb ik een "appartementje" het is ingericht met een open keuken, een eetruimte, een zetelplekje, een slaapkamer en een badkamer. Als je wilt mag je altijd een bezoekje komen brengen 😉.

UPrZZ6mPlMkK0aUbPgTe4rKN2nY0MFUTghhf7QFZ

  • Tweede verdieping mijn gebouw

Hier heb ik mijn opslag gebouwd zodat ik een proper plekje heb voor mijn kisten. Waar ik al mijn spulletjes bewaar. Anders is het nogal al lelijk die oude kistenplek.

q0jYUmlXFGEltEKoG9RD1QkNmN7FLaPpSiDteczt

Bedankt voor het lezen van dit korte pumpkincitynieuws veel plezier op torchcraft en houd jullie gezond! Voor wie foto's wil van het giveaway event van 1 april dit is de link. https://photos.app.goo.gl/3QyZDrHhSgWstnT59

Als je een probleem ondervindt met de afbeeldingen in het pumpkincity nieuws stuur het naar Tibo#7136 op discord

bewerkt door Tibo
Afbeelding probleem
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...