Spring naar bijdragen

Petitie


Daansy

Aanbevolen berichten

absoluut, wat kan een kleurtje kwaad? Ik heb ook kleur voor signs aangekocht. Schakel gewoon die verspringende tekst uit, dat is pas vervelend.

Admin maakt ook graag gebruik van kleurtjes in de mededelingen. Wat is het verschil met /shout?

Blijf consequent: Iedereen of niemand.

Stop ook met spelen met de kleuren in de verschillende ranks. Daar wordt ook nogal misbruik  van gemaakt als admin zich verveelt.

 

bewerkt door Schorpioen68
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik snap aan de ene kant wel waarom de staff het gebruik van kleuren in shouts eruit heeft gehaald, maar aan de andere kant denk ik dat het ook niet heel veel kwaad kan als het erin blijft.

Er zijn sowieso al 8-10 verschillende ranks waardoor de chat een regenboog is, maar als er één kleur overheerst dan is het wel de lichtblauwe kleur van UltraGod++, omdat daar simpelweg de meesten van zijn, wat een shout in die kleur juist een beetje onopvallend maakt. Bovendien heb ik de afgelopen tijd gemerkt dat er pak hem beet eens per 10 minuten een shout is (met soms een kettingreactie als gevolg :P). Dat dit bericht dan in een kleur naar keuze is heb ik mezelf nooit aan gestoord aangezien er al genoeg kleuren in de chat zijn + het zijn ook gewoon berichten die je 'moet/wil' lezen dus vind het juist prettig als die een beetje opvallen in de chat.

Kortom, ik stem voor, ik hoop dat de staff het overweegt terug te zetten

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...