Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

KmmAQsnkrwfARn3nHuFKzzsRlVBk2J5ALs7FpdmZ

Het welkom bij dit quarentaine pumpkincity nieuws in april 🙃. Er was veel tijd om vanalles te doen. Ik heb ook veel plezier gehad met de basketmomenten op het monbellieplein (rebel je bent te goed 😜)

 

Koningsdag torchcraft 2020

Koningsdag voor veel nederlanders een zeer speciale dag. De survival spawn werd mooi versierd met allemaal oranje en in de avond was er ook nog een giveaway met 6 winnaars. Bij de giveaway kon je ook skulls kopen alleen is er een kleine fout gemaakt hoorde ik… Dankzij @SenorFlamingo en @Rebelpixel123 heb ik ook zo een skulls kunnen krijgen 😁.

XUzGtVnxtRKMi-Sabu5mPfnVoSfW_lioD7bhvQ5k

 

Compelintje base

Comp zoals de meeste mensen zeggen 😜 heeft deze week hard gewerkt aan een nieuwe base voor meer opslagruimte want de 1.15 update voor survival komt alsmaar dichter bij. Zelf heb ik niet echt is gedaan behalve een beetje geminet 😅 maar het belooft zeer mooi te worden met weer een spiegelvloer 😮. Op de foto zie je hoe @compelintje haar base er nu uit ziet.

AzjkEpFq4fsCLnOEaBzWgW5qwGQ_EPX2sUy8s1UQ

 

Paasevenement

Het is weer Pasen geweest en er was weer zoals vele jaren een mooi event om paaseieren te zoeken! Ik ben natuurlijk weer op pad geweest naar deze mooie eieren. Dit jaar heb ik ze allemaal gevonden met behulp van @Daansy 😝.

 

Link:https://photos.app.goo.gl/T8zULHtRWEZSmNXU6

 

Pumpkincity

  • Minen

We gingen deze maand weer verder met minen. Ik hebben een heel stukje gemunt met behulp van een paar anderen. Ik heb daarna nog een stuk gedaan  zodat nu als je op de dynmap kijkt het meest rechtse stukje al klaar is.

XYq_5pmIjmpOTJEphsr_L72WWu0rgT-7KZuRkou0

 

  • Oude opslag te klein

Met al dat minen werd mijn mineopslag veel te klein. Er was al veel plek maar nog niet genoeg voor al het stone, dirt, graniet, cobble… En bovendien staat de oude opslag midden op een stuk voetpad 😅

 

  • Nieuwe opslag

Doordat de vorige opslag te klein werd heb ik besloten een nieuwe te maken onder het Jeroenstraatje 😝. Hier heb ik veel meer plek voor alles en is het ondergronds. 

dByZa4m6h4zoGob9gm9flUQyfXn5PJb0o3GSEJfb

 

  • Werken gemeentegebouw

Wow het is even geleden dat we hieraan hebben gewerkt maar we gaan weer aan de slag dankzij dat Jeroen mij heel wat inkt sacs heeft gegeven ❤️. Er is verder gewerkt aan de benedenverdieping en.

xnpzE7Gv7L8EcdLyhSHmMPIsE8ni32vrzh1K0r_g

 

  • Verderwerken voetpaden

Die moesten ook nog gebeuren dus deze maand heb ik daar ook weer een stuk van afgewerkt. Mon heeft weer goed geholpen met het onderste Grootte stuk. 

His95QxCzsGS6ZkjI6thJ-pNQDAcBkImTClklyXd

 

  • Daansy bus

De was nog een blauwe bus op het plein vrij dus dachten we misschien kunnen we een bus verbinden naar duckcity. Zo kan je nu vanaf het monbellieplein naar duckcity.

KbyjqJEjpwZXzGXe2LVUKpl239sCr-P13d8jtziz

 

  • Buswinkeltje 

Ik had zin in nog een bus te maken deze keer is het een donkergroene geworden. Bij de bushalte is er ook een klein winkeltje die verhuurt kan worden. Naar waar de bus zal rijden heb ik nog geen idee van, als jij wel een idee hebt laat achter in de reacties of stuur het mij op Discord.

XDaYJ5MhwMQGXhWhAEId1C-2V2-e44vplobP2cwF

 

  • Overzicht

Deze maand was het weer veel dus er is een overzicht waar alles genummerd staat per stukje van de pumpkincity veranderingen. Hier beneden op de kaart kan je dus alles terugvinden.

nqAJJSjSowiF3prtszRnxdhYJwl-9O94HPOAjuez

 

We mogen nu terug als maar meer binnenkort ook weer les volgen etc. Zorg goed voor elkaar en tot op torchcraft 😉

WpK6xe05nddhzkBksPSUy7_d6hN8ctgS6R7oBprc

 

Als je een probleem ondervindt met de afbeeldingen in het pumpkincity nieuws stuur het naar Tibo#7136 op discord

bewerkt door Tibo
  • Leuk 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...