Spring naar bijdragen

Minen voor user rankup Q --> R


Mappors

User mines - tijd tot rankup  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe lang vinden jullie dat je als USER zou moeten minen voor een rankup van Q naar R?



Aanbevolen berichten

Ik zou zeggen met max pickaxe dat het 5 uur zou moeten duren per rankup ongeveer bij de laatste ranks. En voor de eerdere mines dat je snel vertrekt zodat je eerst hoop krijgt en gemotiveert bent voor het echt lang gaat duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We weten dat het soms als user een beetje demotiverend kan zijn en het mine te lang duurt. In principe is de opzet nu al dat je met een max pickaxe een bepaalde tijd moet mine tot rankup. Maar wat we merken is dat iedereen anders mined en daardoor de resultaten van het testen nogal afwijken van wat de werkelijkheid is.

We hebben daarom al enkele ideeën bedacht over hoe we dat willen aanpakken maar dit zit nog voornamelijk in de idee fase en dus duurt het nog wel even voordat het af is. Denk persoonlijk en volgens mij deelt iedereen die mening wel dat het verschil tussen rank en user gewoon te groot is en dat daar best wat aan mag veranderen.  Als jullie hier dus ideeën over hebben hoor ik het graag. Maar ik vind 5 uur persoonlijk wel erg weinig bij de laatste ranks en dat zullen de spelers die al de hoogste rank zijn ook niet echt waarderen. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien zou een booster die een millioen  kost, privé of publiek voor een bepaalde tijd of onbeperkt wel leuk zijn. bijvoorbeeld dat je een haste2 boost krijgt. of dat je beacons kan activeren in een mine door te betalen. Zo kan je tijdelijk insta minen met efficiency5. Ik zou niet weten hoe duur dit is maar het is best OP dus goedkoop zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei MR. Pengu:

Misschien zou een booster die een millioen  kost, privé of publiek voor een bepaalde tijd of onbeperkt wel leuk zijn. bijvoorbeeld dat je een haste2 boost krijgt. of dat je beacons kan activeren in een mine door te betalen. Zo kan je tijdelijk insta minen met efficiency5. Ik zou niet weten hoe duur dit is maar het is best OP dus goedkoop zeker niet.

Gangs hebben nu al zulke "Boosters". Alleen nog geen haste 2 gezien dat blijkbaar nogal OP was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-5-2020 om 11:06 zei age111:

We weten dat het soms als user een beetje demotiverend kan zijn en het mine te lang duurt. In principe is de opzet nu al dat je met een max pickaxe een bepaalde tijd moet mine tot rankup. Maar wat we merken is dat iedereen anders mined en daardoor de resultaten van het testen nogal afwijken van wat de werkelijkheid is.

We hebben daarom al enkele ideeën bedacht over hoe we dat willen aanpakken maar dit zit nog voornamelijk in de idee fase en dus duurt het nog wel even voordat het af is. Denk persoonlijk en volgens mij deelt iedereen die mening wel dat het verschil tussen rank en user gewoon te groot is en dat daar best wat aan mag veranderen.  Als jullie hier dus ideeën over hebben hoor ik het graag. Maar ik vind 5 uur persoonlijk wel erg weinig bij de laatste ranks en dat zullen de spelers die al de hoogste rank zijn ook niet echt waarderen. 

Bedankt voor je reactie age111!

Zoals je weet is het vooral uit interesse dat we ons afvragen wat de waarden zijn die bij elke mine horen. Ik wil dan ook benadrukken dat deze poll niet is geïnitieerd om users tegen de beheerders van Prison te keren. Het tegenovergestelde is het geval.

Ik ben persoonlijk van mening dat bepaalde getallen over de inhoud van mines publiekelijk zouden moeten zijn zodat men weet waar ze aan beginnen met minen. Zo kunnen de gebruikers enigsinds inschatten waar ze aan toe zijn als ze een nieuwe rankup willen.
Daarbij komt dat gebruikers dan ook kunnen inzien wat een betaalde rank kan doen voor de snelheid van het doorlopen van de ranks. Dit kan heel veel uitmaken, dat weten we allemaal.

Daarom denk ik dat dit een goede manier om de vaagheid en beschuldigingen rondom het begrip "Pay2Win" een heel stuk te verminderen.

 

Gebruikers weten nu alleen dat het heel erg lang kan duren om als user het spelletje uit te spelen (lees: de hoogste rank te behalen). Zeker als het om minen gaat. Daarom kan het voelen dat het bijna "onmogelijk" is om de hoogste rank te behalen zonder geld te betalen.

Zodra er meer statistieken bekend zijn over de mines kan die overweging beter worden gemaakt naar mijn mening. Voor sommige gebruikers kan dat betekenen dat ze eerder in hun speeltijd een rank kopen. Voor sommigen kan het duidelijk zijn dat een rank niks voor hen is.

 

Mijn voorstel is dus om te beginnen met wat meer transparantie te creëren voor gebruikers, voordat er weer aantallen worden aangepast aan de mines die daarna weer onbekend zijn voor gebruikers. Daarna kan er ook concrete feedback vanuit users worden gegeven over de mines en kunnen we met zijn alle het spelletje nog leuker maken.

 

Groetjes Mappors

 

[edit: De poll was bedoeld als heel breed onderzoekje uit interesse. Met de uitkomst van de poll komen we uiteraard niet tot concrete oplossingen, maar de discussie die eruit onstaat natuurlijk wel]

bewerkt door Mappors
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...