Spring naar bijdragen

ik ben amira


Amiraa

Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen,

Ik ben een redelijk oude speler op deze server, momenteel verveel ik me, vandaar dat ik mezelf nu even voorstel. Ik ben de laatste tijd ook wat meer actief dus vandaar (onder andere als deel van de welbekende band ''The BunnyBabez''). Ik ben voor het eerst de server gejoined in eind 2014 (als Amanicraft) en begon actief te spelen van 2016 tot 2018. In deze periode heb ik veel leuke mensen leren kennen en ook een paar stomme mensen. 

Een beetje over mezelf: Ik ben 17 jaar en mijn hobbies zijn onder andere: online shoppen zonder echt iets te kopen. Ik luister graag naar muziek die ik niet geweldig vind, maar puur omdat ik te lui ben om naar leukere muziek te zoeken, en ik kijk graag series en films. Af en toe ben ik ook creatief bezig en teken ik o.i.d. En als laatste houd ik heel erg veel van praten, dus als je me ooit online ziet zou ik het leuk vinden om een gesprek aan te gaan!

Dat was het, als er nog vragen zijn, stel ze gerust! x

Amiraa xo
ps. #Amiraa4Owner2k18

 

 

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei age111:

Zo leer ik je toch beter kennen. 

fijn om te horen 

 

6 uur geleden zei MR. Pengu:

Dit is misschien een gekke vraag,

Maar laten we het even hebben over waarom je profielfoto een emmer is.

 

Pengu, xo

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb, deze profielfoto heb ik ergens in 2016 ingesteld en ik ben sindsdien te lui geweest om hem te veranderen. Ik vind de emmer wel iets hebben

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Amiraa:

fijn om te horen 

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb, deze profielfoto heb ik ergens in 2016 ingesteld en ik ben sindsdien te lui geweest om hem te veranderen. Ik vind de emmer wel iets hebben

noice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...