Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

 

ACtC-3fMBgLOjoUXVm2AY_sGpBAWuAUen7sxTQdM

Welkom bij het pumpkincitynieuws mei! Er is zeer veel gebeurt op torchcraft van het bunnybabez event tot een storagewars. Dit en meer kan je lezen in het pumpkincitynieuws mei.

 

Eerste video

Ik heb afgelopen maand 2 video's geüpload op mijn torchcraft YouTube kanaal. De eerste was een timelapse over het minen en de tweede een screenshots van het paasevenement. Niet vergeten abonneren hé 😉.

 

 

Storage wars

Zaterdag 24 mei was er ook een storage wars op survival. Er waren meerdere garages waar je op kon bieden. Zelf heb ik geen garage kunnen kopen omdat er meestal gewoon te veel geboden werd. 

ACtC-3eb-jKXloxF8YsMVWl1NefKYzfxMfOhH_FIIGhALazzwCMdUKr_pqqapyc9oY0g_NlWAhafzyxPlPiM-zOUaNoxY67-Q9NyH-8h82HmpC6IAEb3Gr3oQmPJp5LZU6d_-6IDxFOsFOGJQ8gJcpjP45j1=w1677-h943-no?authuser=1

 

Topic: https://torchcraft.nl/forums/topic/7185-storagewars-24-mei-2020/

 

Bunnybabez .

Er was weer eend een bunnybabez feestje op survival met als thema "Interstellar". Ik heb daarvoor een mooi pakje gezocht zodat het mooi bij het thema past. Het was een zeer toffe avond en zeer druk! Er waren ook vragen over de ruimte en andere giveaway dingen. Hier heb ik ook een video over gemaakt met allemaal screenshots van het event (bekijk ook zeker de video's van @Skycrypt)

 

 

Topic: https://torchcraft.nl/forums/topic/7183-bunnybabez-event-interstellar

Pumpkincity

  • Minen

Deze maand hebben we het laatste stukje minen gedaan. Hiervan heb ik ook een timelapse gemaakt die je kan bekijken. Als je stone ofzo nodig hebt laat het weten 😉.

 

 

  • Dikkere bomen monbellieplein

De bomen op het plein waren best lelijk sorry 😛. Maar met de hulp van @creeperbaltus is dat weer opgelost. Heb je nog ideeën voor het plein laat het maar weten 🙃.

ACtC-3eBqKlfgjFP1sRXSqb1lOw4uzbvD5qWfmkz

 

  • Het nieuwe gebouw!

Het nieuwe gebouw waar ik aan bezig ben geweest is een hotelgebouw geworden. In dit gebouw kunnen mensen een kamer huren als ze op bezoek zijn in de stad. 

ACtC-3eieeZ2XSrE6h8qy3lHHAxKTWHRefQmVLHa

 

  • Woonruimte hotel

Ik begin met de woonruimte van het hotel. Er is een kleine keuken en bij de inkomhal met uitzicht op de stad dankzij de grote ramen. Er is een kleine zitplek met een zetel en daarnaast een paar kastjes.

ACtC-3d7d8GqbSnadN2UY7-nn1wg9chsLnVifiEt

 

  • Slaapkamer hotel

Er is een kleine slaapkamer aanwezig met een bureau en een paar plantjes. Er is wel maar plek voor 1 persoon maar dat kan nog wijzigen als dat nodig is.

ACtC-3eUjr-DRYaeLhmbzX5jV5exFKV0beRNcrl6

 

  • Badkamer hotel 

Het hotel heeft natuurlijk ook een badkamer nodig dus die is er ook natuurlijk. Er is een bad een toilet en ook een wastafel. Er zijn ook gratis handdoeken voorzien 😝.

ACtC-3djk-3Vz3eEW7p7le0o_y_pJWom__pHRw8S

 

  • busverbinding alwaysrobin

De bus met het winkeltje van vorige maand is nu verbonden met het alwaysevenementen terrein. In het winkeltje kan je zelfs de lekkere oliebollen en appelflappen van de vuurwerkshow kopen.

ACtC-3eUoTGjONW05lM167ZKN22ugLNwpAWPpAEj

 

 

  • Archief gemeente

Alle gegevens van de gemeente moeten ergens opgeslagen worden. Daarvoor is er nu ook een verdieping, op de tweede verdieping staan er veel kisten en bookshelves.

ACtC-3efMLV4fUemuxHjlmC_kxwJuQqvYaUOSRsZ

 

Velen van jullie zijn misschien al terug naar school of werk. Hopelijk zijn jullie allemaal gezond. En volgende maand is er weer wat nieuws 😉.

ACtC-3fix4VWYlGrmSdu0Xem1odg-Zub8Z7HlimL

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...