Spring naar bijdragen

Studio MAP


Mappors

Aanbevolen berichten

Goedemiddag Torchcrafters,

Vanuit Studio MAP willen we graag ons eerste videoproject presenteren aan Torchcraft!

Maar vooraf een kleine introductie.
Wij van Studio MAP zijn sinds kort gevestigd in Prison op /plot v poenko 2 . Wij richten ons op zeer uiteenlopende projecten binnen het media/film vak. Zo zenden we regelmatig weerberichten uit, maken we sfeerimpressies van activiteiten binnen Prison en hebben we een geweldig mooie studio gebouwd.
In deze studio vind je uiteraard de gebruikelijke faciliteiten zoals catering en een extra grote loading dock, geschikt voor trailers. Daarnaast beschikken we over maar liefst twee chromakey (greenscreen) studio's, een talkshow studio en een reality studio. Daarnaast zijn we momenteel bezig met de uitbreiding naar Studio 4, onze allergrootste studioruimte. Daarover later meer.

Wees welkom, de koffie staat klaar! /plot v poenko 2

En dan nu onze eerste sfeerimpressie:

 

Graag tot ziens!

Filmische groeten namens het Studio MAP team,
Mappors

2020-05-10_01_09_51.png.5a9cd54b784bc546

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Spaghettisliert3,

Bedankt voor je reactie, je bezoek aan onze studio, en de complimenten!
We zijn momenteel hard aan het werk om onze grootste studio - Studio 4 - af te krijgen. We zullen nog niet te veel verklappen, maar ik zal je vertellen dat hij erg groot wordt en voorzien zal zijn van alle benodigde features voor een mooi tv-programma op Prison!

Qua uitzendingen doen we nog regelmatig ons gratis weerbericht in de chat. Op willekeurige momenten van de dag, maar altijd op het hele uur.
Verder houden we de evenementen van Prison nauwlettend in de gaten en zullen zorgen dat er weer fantastisch beeldmateriaal wordt geschoten zodra er iets moois gebeurt!

Melding maken van filmgenieke momenten of locaties mogen gemeld worden in deze post of een /mail send Mappors
Ik zie de suggesties graag tegemoet! En mocht je nog eens langs willen komen, laat het me weten. Dan zorg ik dat er iemand voor je klaar staat om een privé-rondleiding te geven.

Hopelijk tot snel!

Namens het Studio MAP team,
Mappors

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...