Spring naar bijdragen

Veranderingen in de sollicitatieprocedure (nieuws)


SaintSDevastatoR

Aanbevolen berichten

In dit topic kan je discussiëren over het nieuwsitem: Veranderingen in de sollicitatieprocedure.

gcVO4G1.jpg

Hey TorchCrafters!

De afgelopen periode hebben wij gemerkt dat er onder spelers een vorm van onvrede is over de huidige manier waarop helpers worden uitgekozen.
Uit gevoerde gesprekken met enkele van jullie is gebleken dat spelers soms het gevoel hebben dat helpers "zo maar" gekozen worden en dat hierbij niet naar andere spelers wordt gekeken. Uiteraard is dit niet het geval, wij kiezen onze helpers altijd met zorg uit.

Echter, vinden we het belangrijk dat jullie een goed gevoel hebben bij de manier waarop wij nieuwe helpers aannemen. Daarom hebben we het huidige systeem herzien en dit verandert naar een, hopelijk, makkelijkere manier voor jullie! Om goed te snappen wat de veranderingen zijn zal ik eerst de huidige sollicitatieprocedure uitleggen.

Huidige sollicitatieprocedure

Op dit moment kun je altijd solliciteren voor helper. Dus ook als we niemand zoeken! Je sollicitatie komt dan in een grote database (momenteel staan hier bijna 200 sollicitaties in!). Wanneer wij dan iemand zoeken gaan we in deze grote database kijken naar een speler die in het plaatje past van wat we zoeken! Het gevolg hiervan is dat jullie als spelers niet altijd weten "wanneer" wij een helper zoeken en dat zorgt er voor dat we berichten krijgen over het "willekeurig kiezen" van spelers als helper.

De nieuwe sollicitatieprocedure

We hebben de sollicitatieprocedure herzien. Om jullie meer duidelijkheid te geven. Hoe werkt het nu? Eigenlijk net als in het normale leven. Zodra wij iemand zoeken voor de functie van helper op een gamemode zullen wij een vacature open zetten op de pagina "helper worden". Staan hier geen vacatures? Dan zoeken we op dat moment niemand. Vervolgens kun je dus solliciteren voor de helper functie op een specifieke gamemode. Door middel van deze nieuwe sollicitatieprocedure hopen we jullie meer duidelijkheid te geven over wanneer wij een helper zoeken. Zodat jullie hier op kunnen inspelen. 

Het kan natuurlijk zijn dat we geen geschikte persoon vinden op het moment dat we een vacature hebben open staan. We laten de vacature dan ook een tijdje open staan om iedereen de kans te geven om te solliciteren.

We reageren niet standaard op elke sollicitatie. Dit is helaas onbegonnen werk (omdat jullie met zo veel zijn!). We zullen contact opnemen met de wat ons betreft geschikte kandidaat (of kandidaten!). Word je niet gekozen? Niet getreurd! Bij een volgende vacature mag je gewoon opnieuw solliciteren en zijn er voor iedereen nieuwe kansen!

We hopen dat deze nieuwe manier van solliciteren voor helper voor jullie duidelijker is. We kijken enorm uit naar jullie sollicitaties en zijn heel blij dat velen van jullie wat willen bijdragen aan TorchCraft. Dit wordt gewaardeerd!

Met vriendelijke groet,

Namens het TorchCraft-team:
SaintSDevastatoR en Jale1

 

Later toegevoegd:

De oude sollicitaties vervallen! Je moet dus opnieuw solliciteren wanneer er een vacature is voor de gamemode waar jij helper wilt worden!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat er nu aangegeven wordt op de TorchCraft wiki wanneer er een helper per gamemode gezocht wordt. Ik denk dat dit zeker bijdraagt aan helderheid bij een hoop spelers die op ieder moment konden solliciteren voor helper op iedere gamemode!

Nog wel één vraag: De oude sollicitaties vervallen dus; stel persoon X solliciteert nu op helpervacature voor gamemode Y, en over een half jaar komt voor gamemode Y weer een vacature vrij, moet persoon X dan weer solliciteren?

bewerkt door Spaghettisliert3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Spaghettisliert3:

Fijn dat er nu aangegeven wordt op de TorchCraft wiki wanneer er een helper per gamemode gezocht wordt. Ik denk dat dit zeker bijdraagt aan helderheid bij een hoop spelers die op ieder moment konden solliciteren voor helper op iedere gamemode!

Nog wel één vraag: De oude sollicitaties vervallen dus; stel persoon X solliciteert nu op helpervacature voor gamemode Y, en over een half jaar komt voor gamemode Y weer een vacature vrij, moet persoon X dan weer solliciteren?

Bij elke vacature opnieuw solliciteren

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een vraagje: Worden alle vacatures ook ingame op de een of andere manier medegedeeld? (Door middel van en HD op spawn of zo'n [TIP] bericht in de chat?). Ik kan me voorstellen dat niet iedereen heel vaak de TC Helppagina leest.

Ik weet bijvoorbeeld dat op Creative al een aantal maanden een HD op spawn staat waarin ze vragen om een Helper, al is hier (nog) geen vacature van op de Helppagina. Misschien is het een idee om dit ook op andere gamemodes te doen zodra er een vacature openstaat voor die gamemode?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Spaghettisliert3:

Nog een vraagje: Worden alle vacatures ook ingame op de een of andere manier medegedeeld? (Door middel van en HD op spawn of zo'n [TIP] bericht in de chat?). Ik kan me voorstellen dat niet iedereen heel vaak de TC Helppagina leest.

Ik weet bijvoorbeeld dat op Creative al een aantal maanden een HD op spawn staat waarin ze vragen om een Helper, al is hier (nog) geen vacature van op de Helppagina. Misschien is het een idee om dit ook op andere gamemodes te doen zodra er een vacature openstaat voor die gamemode?

we zullen het overleggen. Nu moet ik zelf zeggen. Mensen die echt graag staff willen worden zullen denk ik zelf ook wel regelmatig gaan kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...