Spring naar bijdragen

Warp update survival (nieuws)


SaintSDevastatoR

Aanbevolen berichten

In dit topic kan je discussiëren over het nieuwsitem: Warp update survival.

Hey Survivalers!

De afgelopen periode is ons opgevallen dat veel spelers met een lager rank dan UltraGod een warp bezitten. Dit kwam namelijk door de weggeef-functie. Een UltraGod of UltraGod++ zet dan een warp, en gaf de warp via deze functie aan iemand met een lager rank. Dit zorgde ervoor dat de warp uit het limiet van de UltraGod/++ ging, waardoor er unlimited warps gezet konden worden.

De warp weggeef-functie is bij de update weggehaald, maar de mogelijkheid om voor iemand een warp te zetten blijft. Dit gaat momenteel wel van je eigen limiet af. Deze limieten zijn 3 voor UltraGod en 6 voor UltraGod++

Spelers die een warp bezitten, maar een lager rank dan UltraGod zullen hun warp kwijt raken. We doen dit om de warps  "speciaal" te houden en het warp menu overzichtelijk te houden. Daarnaast zijn ze gezet buiten het limiet van de UltraGod's en UltraGod++-ers om. Uiteraard krijgen alle warp eigenaren die geen UltraGod/++ zijn hun 2.5k coins terug. Je warp wordt dus verwijderd omdat deze ‘illegaal’ is. Je warp is ‘illegaal’ omdat je normaal geen warp kan zetten, en dus ook geen eigenaar kan zijn. Vanaf UltraGod kan je een warp zetten en zelf eigenaar zijn.

Als je geen warp kan zetten maar wel graag mensen naar je shop wilt is /w shops een goed alternatief!

Het verwijderen van de desbetreffende warps zal plaats vinden op woensdag 1 juli! Warp eigenaren hoeven hier niks voor te doen!

Daarnaast willen we jullie graag duidelijk maken dat het niet nodig is om meerdere warps naar dezelfde locatie (of dichtbij) te zetten.

 

We hopen jullie voldoende geïnformeerd te hebben over deze beslissing. Mochten er nog vragen zijn kun je die achterlaten in het reactie forum van deze post!

 

Met vriendelijke groet,

Het Survival-team

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Saint,

Dit is toch wel heel erg oneerlijk, want de reden dat ik een warp heb gekocht (al dan niet illegaal, en hoewel onbewust) is voor een winkeltje.
En zelfs de nieuwe spawn was al binnen een dag uit verhuurd en onmogelijk tussen te komen, ik zou dan toch verwachten dat als ik al een rank van €50 euro koop maar vervolgens geen shop kan huren, ik niet nog eens €50 moet uitgeven voor een warp om een winkel.

Ik heb geen idee waarom dit op welk moment €100,- waard zou moeten/mogen zijn los van alle kleinere commands die je er bij krijgt, maar ik heb het er niet voor over.

Allicht zijn dedicated shops een oplossing, voor elke rank vanaf wanneer shops mogelijk zijn te maken een x aantal shops reserveren. Want op het moment dat staff (jij zelf met een leuk ingericht winkeltje maar één diamond shop en Jale met een lege shop) winkels gaat claimen deze ook nog uit het zeer beperkte aanbod wordt gehaald.

Het terug geven van de 2,5 is wel netjes, maar de spelers die deze warps uitgedeeld hebben worden die dan ook gekort? Want uit eindelijk zou dat nog het eerlijkst zijn.

fijne dag,

Vanhout

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Vanhout:

Hallo Saint,

Dit is toch wel heel erg oneerlijk, want de reden dat ik een warp heb gekocht (al dan niet illegaal, en hoewel onbewust) is voor een winkeltje.
En zelfs de nieuwe spawn was al binnen een dag uit verhuurd en onmogelijk tussen te komen, ik zou dan toch verwachten dat als ik al een rank van €50 euro koop maar vervolgens geen shop kan huren, ik niet nog eens €50 moet uitgeven voor een warp om een winkel.

Ik heb geen idee waarom dit op welk moment €100,- waard zou moeten/mogen zijn los van alle kleinere commands die je er bij krijgt, maar ik heb het er niet voor over.

Allicht zijn dedicated shops een oplossing, voor elke rank vanaf wanneer shops mogelijk zijn te maken een x aantal shops reserveren. Want op het moment dat staff (jij zelf met een leuk ingericht winkeltje maar één diamond shop en Jale met een lege shop) winkels gaat claimen deze ook nog uit het zeer beperkte aanbod wordt gehaald.

Het terug geven van de 2,5 is wel netjes, maar de spelers die deze warps uitgedeeld hebben worden die dan ook gekort? Want uit eindelijk zou dat nog het eerlijkst zijn.

fijne dag,

Vanhout

 

 

Hey VanHout,

Bedankt voor je mening, dit wordt enorm gewaardeerd! Je hebt zeker een punt dat het vervelend is voor mensen die graag een winkeltje willen. Natuurlijk is het zo dat dit in eerste instantie helemaal niet de bedoeling is. Ik begrijp natuurlijk dat je niet zo maar ergens 100 euro vandaan kunt/wilt toveren!

Over mijn shop, om heel eerlijk te zijn... ik heb sinds de update eigenlijk nog geen tijd gehad om hem in te richten. Ik ben druk bezig met nieuwe functies en bugs oplossen en dat gaat helaas ten koste van mijn shop. Dit zelfde geldt voor Jale1. Natuurlijk is het niet netjes om een lege shop te hebben. Maar tegelijk, we betalen er wel netjes huur voor en hebben hem automatisch gekregen omdat we beide ook een shop hadden op de oude warp shops.

We zijn aan het kijken om meer roulatie te creëren in de bezetting van de shops, bijvoorbeeld door het stimuleren van het daadwerkelijk gebruiken van je shop. (denk aan spotlight shops, of het weghalen van inactieve shops na een X bepaalde periode).

Het korten van de mensen die deze warps hebben uitgedeeld is niet mogelijk, wij kunnen dat niet tot nauwelijks terug zien gezien dit over een lange periode is gebeurd.

Ik snap dat het even vervelend is, maar je vind vast wel een creatieve oplossing! 

 

Met vriendelijke groet,

SaintSDevastatoR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...