Spring naar bijdragen

Tibo

Aanbevolen berichten

Py0fOF2TtamGARJOq2jlwEhzBerieMxx_L-ibgOd

Welkom bij een gloednieuw Pumpkincitynieuws! Het is weer zomer en dat valt ook te merken in pumpkincity 😜. Er zijn een tal van nieuwtjes dat jullie zullen zien in dit Pumpkincitynieuws.

 

1.15 survival

De 1.15 update van survival is er na lang wachten. Er zijn een tal van nieuwe dingen dat we kunnen met de update. Over de verschillende nieuwtjes heb ik een video gemaakt die jullie kunnen bekijken. (Vergeet je ook niet te abonneren dan mis je niks, wie weet maak ik wel nog een interessante video over de nieuwe lobby😉)

 

 

Vanilla survival

Tijdens de update konden we genieten van vanilla survival dus zonder plugins, ranks etc. Ik zat namelijk bij een trapje want dat is toch gewoon veel handiger 😉. In ons team hadden we een kleine base en een end portal. Onze teamleden waren: Dubbeh_, name_for_me, Rick310, aardbijsnoep, senorflamingo en Tibo.

UXAqnythGzbgQjLVQ9TjuSFAN1hNYloWmIEJAB1p

Fotoalbum: https://photos.app.goo.gl/2SeHUFUrp5Z5x8Gy8 Je kan ook zelf je foto’s toevoegen

 

Dammen toernooi name & senor

Zondag was er een groot dammen toernooi op survival georganiseerd door @Name_For_Me en @SenorFlamingo ! Het was een zeer drukke avond met leuke potjes dammen, zelf heb ik er ook één gedaan tegen @smileyman03 maar dat liep niet zo soepel. 

PUCljyZE_ctUyzYoSB8IOjJCHvSls2R4BD1CLaXo

Fotoalbum: https://photos.app.goo.gl/KyAxNanqmtuon3m1A Je kan ook zelf je foto’s toevoegen

 

Eilanden creativers

We zagen deze maand veel creativers op survival die hier ook hun bouwkunsten kwamen tonen. Ze bouwen aan heel wat leuke eilandjes waar bijvoorbeeld een zeer mooie huisjes staan. Daarnaast staat er ook een verdacht vulkaanachtig bouwwerk erbij. Als je nu zelf eens een kijkje wilt nemen dan stuur je maar een msg naar een van hen zoals bijvoorbeeld @Maleficum of @Lauranche.

YqX4XkAGbMnuf_1Z8kg_tCg33ul5Y-NfsINE0YIm

 

Pumpkincity

  • Pumpkincity nieuws gebouw!

Een van de nieuwe gebouwen in de stad is het gebouw van het pumpkincity nieuws geworden. Het is een modern gebouw waar je de geschiedenis van de stad kan zien en kan zien hoe het nieuws "zogezegd" gemaakt word.

2mZMX_TpCkMhMd4a5s6ouEaxskNx5eOjEKO2PXFb

 

  • PKC gebouw benedenverdieping

Op de benedenverdieping kan je je vragen stellen aan de balie en lekker in de zetels zitten en terwijl een babbeltje maken. 

Cs3LEmjquHlC3BGZllxnGLxtuv4rS9yH1BCFbBfC

 

  • PKC gebouw eerste verdieping

Op de eerste verdieping kan je de geschiedenis van Pumpkincity lezen. Je kan lezen over het begin van de stad, het idee van de naam en meer. (work in progress)

3jYAccBCuFI_wYmZ_tC4sZ8-MzdzGc-11kQIuQ6O

  • PKC gebouw tweede verdieping

Hier word het nieuws besproken voor het pumpkincity nieuws en is er een zitruimte. Maar vooor de rest is het niet zo interresant 😂.

EmnT_LDiRjbCrIAouvlSIKzi3YPeqze8ag7u2CcR

  • PKC gebouw derde verdieping

Dit is een zeer belangrijke ruimte hier is nog een vergaderzaal en veel kantoorruimte. Er word hier bijvoorbeeld de afbeeldingen "gemaakt" en het nieuws "gepost".

VZ3wKzcsMl9CuKA0KSzhPB1a6snNFKaVkkdccNR-

 

  • PKC gebouw vierde verdieping

Maar waar wordt het nieuws dan gedrukt en waar worden die video's opgenomen 🤔. Dat gebeurt op deze verdieping hier is een greenroom en vele computers voor de video's te maken. Ook er er met dank aan @creeperbaltus een supermooie drukkerij.

9DBYTWOw-pqFzqxeXKBhh4ZnGiLJjVno2ls1SzD6

 

  • PKC gebouw vijfde verdieping

Er is hier in het gebouw ook een restaurant voor de medewerkers en de bezoekers waar je iets kan eten. Voor de rest kan je ook genieten van het uitzicht al weet ik niet of het er is 😝.

yf93CmUEEMzUto5K0DoyfyiHEBMp48564_6yFCju

 

  • PKC gebouw zesde verdieping

Op deze verdieping is er eigenlijk niet veel een podium en wat spullen in opslag. Wie weet is er in de toekomst iets te zien op het podium.

-d6WZ8G9pwiUP8TmyiNINY-HZrksNSxbMcm8GYem

 

  • 2de nieuwe gebouw

Er is ook nog aan een ander nieuw gebouw gewerkt. In dat gebouw zijn de muren en vloeren al gezet. Ook heeft @nosaa wat geholpen bedankt daarvoor!

NaQOZ7TugbsXwCEN7F-SgTAt3ipI08mHrwvD40Qr

 

  • voetbalveld monbellieplein

Er is een nieuwe sport die je kan beoefenen in pumpkincity! Je kan vanaf nu ook voetballen op een klein veldje. Het veldje staat naast die van de basketbal op het plein.

D9vcxa2DB4PguriaWyKIE58QDLbJ8p9C56IPxrFf

 

  • ijsjes op plein

Omdat de zomer begint hebben we de bomen op het plein vervangen door ijsjes. Klein detail niet eetbaar 😜.  (De ijsjes zie je ook op de voetbalveld afbeelding)

 

Dit was het pumpkincitynieuws meer hieronder vind je nog iets leuks 😉. Hopelijk hebben jullie weer een fijne zomervakantie.

 

Maak je eigen gebouw voor in Pumpkincity!

Had jij altijd al je eigen appartement, winkel of iets helemaal anders in de stad willen hebben. Dan kan dat stuur een berichtje naar Tibo#7136 op Discord en dan bekijk ik hoe we het doen 😆 .

plD2MNTNsuAHsuMqFTmignA1srG7oF2fbp3hWPJZ

bewerkt door Tibo
afbeeldingen fout oplossen
  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...