Spring naar bijdragen

Villagers verdwenen


SuperPro148

Aanbevolen berichten

Hoi SuperPro148,

een paar vraagjes om wat meer over de situatie te leren en een verklaring te vinden voor de plotselinge verdwijning van je villagers:

1) Wanneer had je deze villagers?
Tijdens de Survival update naar 1.15 van vorige week woensdag/donderdag zijn alle villagers verwijderd.

2) Waren er andere mobs aanwezig in de chunk waar de villagers waren?
Op Survival heb je een Moblimiter, die een maximum aantal dieren per chunk (f3 + G ingame!) hanteert. Als de chunk waar de villagers instonden nog andere mobs had, zou het kunnen dat je dit limiet hebt overschreden en dat de server daarom (helaas) je villagers heeft verwijderd.

Alvast succes en hopelijk kan je weer nieuwe villagers krijgen via zombie villagers. Als je een ticket aanmaakt, is het denk ik belangrijk ook antwoord te geven op de twee vragen die hierboven staan!

Spaghetti

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, daar had ik ff overheen gekeken.

Dan kan het in ieder geval niet aan een update naar 1.15 liggen 😂 Ik denk wel dat ze op Skyblock een moblimiter hebben en dat het daaraan heeft kunnen liggen, al durf ik niet met volle zekerheid te zeggen gezien ik zelden op Skyblock ben. Dat zou je even moeten navragen bij een Skyblock-stafflid (of actieve spelers, die weten dat ongetwijfeld ook).

bewerkt door Spaghettisliert3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...