Spring naar bijdragen

/w Museum


Bingetje

Aanbevolen berichten

Hoi mede TorchCrafters,

mijn naam is Bing en ik ben een actieve speler op Survival.
Zelf ben ik nu ruim een jaar bezig met mijn project en ik heb besloten om dit open te stellen voor andere spelers door middel van /w Museum. Mijn project betreft een Medieval-ish dorp waarin ik een klein museum heb opgenomen vol met zeldzame items. Mocht men interesse hebben om een kijkje te nemen in het museum of in het dorp, voel je vrij om te warpen naar /w Museum.
Mijn project is bij lange na nog niet af, en ik betwijfel of er ooit een eind al zal komen. Ik wil jullie daarom ook om begrip vragen als er enkele dingen nog niet af zijn, of als er grote lege plekken liggen. Ik ben met van alles en nog wat bezig, en verander/renoveer in het ''gebouwde deel'' ook nog wel is wat. Het hoeft van mij ook nog niet binnenkort af, ik vind het bouwen leuk en daar gaat het om.
Mochten jullie nog een aanvulling hebben qua items voor in het museum? Dan heb ik daar natuurlijk interesse in en ben ik bereid er coins voor te betalen. Stuur mij een /msg als ik online ben, of een /mail als ik off ben en ik zal z.s.m. reageren.
Ik hoop ook dat jullie mijn claim respecteren en begrip kunnen tonen door geen ''pestclaims'' te plaatsen net buiten mijn claim waardoor ik niet kan uitbreiden. Dit is voor mij en voor andere spelers die het wel leuk vinden om mijn dorp te bekijken niet zo leuk.

Verder wens ik jullie veel Minecraft plezier op TorchCraft en misschien zien we elkaar in mijn dorp!

PS. 
Mocht een van jullie nou geïnspireerd worden door mijn dorp, en de motivatie krijgen door ook te gaan bouwen? Vergeet dan zeker niet je bouwblokken lekker goedkoop te kopen bij /w bouwblokken! 😉

Tot op Survival, Bingetje.

Museum.JPG

  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...