Yanick 1 Bericht rapporteren Geplaatst 10 juli 2020 1 Tibo > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 142 Bericht rapporteren Geplaatst 11 juli 2020 (bewerkt) Leuk projectje, ik kom zeker een kijkje nemen als het af 🙃 Edit: je topic staat in het survival 1 forum niet in creative 😉 11 juli 2020 bewerkt door Tibo Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Yanick 1 Bericht rapporteren Geplaatst 11 juli 2020 Oh ja 😂 oeps Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Yanick 1 Bericht rapporteren Geplaatst 14 juli 2020 (bewerkt) De voortgang laatste screenshot is het eerste plaatje idk why ik moet alleen nog glas en het dak doen 14 juli 2020 bewerkt door Yanick Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Billy_Bronco 2 Bericht rapporteren Geplaatst 22 juli 2020 Het ziet er uit als een kernreactor. 1 Tibo > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Yanick 1 Bericht rapporteren Geplaatst 22 juli 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Billy_Bronco: Het ziet er uit als een kernreactor. je weet maar nooit wat eronder gebeurt 😉 ik kan wel als me 2de plot een kern centrale bouwen of als je dat niet kan gw eentje ernaast bouwen 22 juli 2020 bewerkt door Yanick Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Yanick 1 Bericht rapporteren Geplaatst 22 juli 2020 Mijn bouwwerk gaat niet door tot en met dat het minder heet is ik kan me niet concentreren en ik zweet me kapot Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Billy_Bronco 2 Bericht rapporteren Geplaatst 23 juli 2020 Ben benieuwd naar het eind resultaat. Hopelijk krijgen we straks een wat koelere periode zodat je lekker aan de slag kan! Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Yanick 1 Bericht rapporteren Geplaatst 23 juli 2020 straks smelt het glas nog 🤪 Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites