Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ACtC-3eJnlJ1PlWhuBUT6FRUCZOEINpHu2oPodax

Welkom bij het pumpkincity nieuws Juli. Het is weer volop zomer en je kan lekker genieten van de zon. Hopelijk straalt het nieuws net zo hard als de zon 😝.

 

Video lobby

In deze nieuwe lobby gebouwd door @Jeroen123 met behulp van  @smileyman03 zijn er tal van toffe plekjes. Ik heb de 10 tofste uitgezocht en daar een video over gemaakt.

 

 

Nieuwe over mij

Het gedeelte *Over mij* bij mijn profiel is helemaal vernieuwd. Het oude klopte niet meer op sommige delen zoals mijn Minecraft naam 🤨. De nieuwe heeft nu ook een leuk plaatje, alle linkjes etc. (mijn bannerafbeelding is ook vernieuwd 😉)

Link: https://torchcraft.nl/profile/11091-tibo/?tab=field_core_pfield_18

 

Name minen

Deze maand heb ik buiten pumpkincity ook een handje geholpen met het minen bij de base van Name_for_me. Met hulp van veel andere mensen is het stuk nu helemaal af 🙃. (Bedankt jcornelissen voor de 50k cb ❤️)

 

Dropparty avond

Zaterdag 25/07 kon je mee genieten van een toffe dropparty waar veel spullen werden gedropt bij /w event-hall. Zelf heb ik ook wat leuke dingetjes kunnen krijgen en zelfs een kamiel skull. Heb ook een fotoalbum over het event gemaakt die je kan bekijken door middel van het linkje hieronder.

Fotoalbum: https://photos.app.goo.gl/7cUiH4cHS3JJGKwo7

 

Pumpkincity

  • Verder afgewerkte gebouw

Het houten gebouw van de vorige keer is nu afgemaakt. Het dak ligt bijvoorbeeld nu. Het is nu klaar voor iets in te komen maar wat dat zie je straks 😉.

ACtC-3fTnBT3hnnfBR-9TdETCeV3naWo2f-NQY5d

 

  • Verder afgewerkte hotel

Het hotel gebouw is nu helemaal af alle blokken zijn er nu. Je kan het bezoeken maar ook zelfs huren voor 10 coins per maand zodat je toch wel een beetje betaald. Je kan het huren door mij een mail of msg te sturen.

ACtC-3d8B2NdIN37k0s4nBxDMW-OVfQuqzNyyM7x

 

  • Vakken voor gebouwen

Nu liggen er allemaal magenta vakken van gebouwen in de stad. Op die plekken kan er een nieuw gebouw komen. Dus stel jij wilt daar jouw winkel of iets anders stuur me een berichtje.

ACtC-3c3L_-_uTs0_69Mp8yLURAT3TdECch-4dUB

 

  • Dakterras

Op het dak van mijn gebouw is nu een gezellig dakterras met een bar, een zwembad ligstoelen en meer. Dus als je zin hebt kom maar op bezoek.

ACtC-3f8dIvgLxTpuH6ONrpR7qPTrW90gglEeGwD

 

  • Maleficum nieuwe eigenaar

@Maleficum is de eigenaar van het nieuwe gebouw! In het nieuwe gebouw komen gezellige appartementen van de creative bende 😜. Als het af is laat ik het weten.

 

  • Claimvergroting

De claim waar de stad is had eerst meerdere claims errond. Nu is het zo goed als 1 grote claim van meer dan 300k+ claimblocks. 

 

  • Wall of torchcrafters

Op de zijkant van de gebouwen in de Jeroenstraat is er nu een mega muur: "wall of torchcrafters". Iedereen die wilt mag er een bordje zetten met een leuk tekstje op en wie weet is die ooit vol 🤪

ACtC-3cFP0A5pdpXu5QGWZZoIw7Kshi4XV-9XkIc

Wil je een bordje plaatsen stuur me dan een msg.

 

  • Zand tussen straten en park

Tussen de straten was er eerst gras nu ligt er zand voor de zomer. Het zand gaat waarschijnlijk weer in september of oktober vervangen worden.

ACtC-3fqy27DKrwnlCDfEkf5Y5mElWu2c2ClZ9uc

 

  • Anvils aan het water

Dankzij @Name_For_Me is de zijkant helemaal af. De anvils zijn aangevuld waardoor dat ook weer van het lijstje geschrapt kan worden. Als je voorzichtig bent dan zul je niet in het water vallen.

ACtC-3eyxme7zuHL-DOzO-TW1fE7lMpEKVrwUO2D

 

  • Nosaa gebouw

@Nosaa is een van de mensen die ook een gebouw in de stad gaat beginnen. Er komt waarschijnlijk een toffe hema waar je spulletjes kunt kopen.

ACtC-3cMsvDcjwhQEmBnNrLYu_G0TDYd7Mhkuirm

Wil jij ook jouw gebouw in pumpkincity stuur een mailtje. /Mail send TiboDP

 

  • Jcornelissen gebouw

Jcornelissen gaat ook aan de slag voor zijn gebouw te hebben in de stad! Hij heeft al een deel van zijn gebouw ontworpen het resultaat zien we volgende maand.

ACtC-3f-S8OLCq8oAqTRMpMUNq4Nku8O_8UNXHsX

Wil jij ook jouw gebouw in pumpkincity stuur een mailtje. /Mail send TiboDP

 

In dit nieuws zag je vele stad veranderingen waaronder  een dakterras en nieuwe bewoners. Maak er nog een fijne maand augustus van 😆.

 

Maak je eigen gebouw voor in Pumpkincity!

Had jij altijd al je eigen appartement, winkel of iets helemaal anders in de stad willen hebben. Dan kan dat stuur een berichtje naar Tibo#7136 op Discord en dan bekijk ik hoe we het doen.

E-A9_C-7HJjvo_71sh8WV1v343l31VZHEARwlgiu

 

bewerkt door Tibo
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...