Spring naar bijdragen

Tibo

Aanbevolen berichten

 ACtC-3e61IinfwW5K-mvfUsvd58oeaTqcOEwMiFQ

Een jaar geleden ben ik begonnen met het Pumpkincity nieuws, toen zag het er nog helemaal anders uit. Nu na een jaar zijn we al heel wat verder met de stad. Deze maand zijn er ook een heel aantal dingen te vertellen in dit 13de (zonder jaaroverzicht) Pumpkincity nieuws!

 

Alle gebouwen in Pumpkincity na een jaar

In deze video zet ik alle gebouwen tot nu toe in de stad op een rijtje met info over wat het is van wij en meer. Het kan zijn dat de video dingen mist want het is een week voor het online stond al aan begonnen.

 

 

123kimanio event 

Deze maand was er ook een event georganiseerd door @123kimanio en @Maleficum in samenwerking met het always evenementen team. Bij /w vuurwerkshow was er een loterij en drop party. Natuurlijk was ik weer weer met mijn camera, ofja mijn Minecraft poppetje 😂.

ACtC-3f_6e9Vn3RKdcsaeiYR60AN1u2Av-6n-AC3

fotoalbum: https://photos.app.goo.gl/3vCUsjSkpN2iu64Y9

 

Pumpkincity overzicht

Sinds deze maand is er ook een pumpkincity overzicht daarin zie je alle nieuwsberichten, fotoalbums en meer handige dingetjes. Het topic wordt altijd geupdate dus ook nu nu dit nieuws online staat 😜.

ACtC-3cwsBRZQTe1FuqydR5-Rad9-bh8KsTmPNmB

link: 

 

 

Events Konisky

Konisky organiseerde een aantal spelletjes bij zijn warp /w event. Je kon er een aantal spelletjes spelen zoals: Roulette, tablegame, rock-paper-scrissors en flowerguess. Van deze toffe avond het ik heel wat screenshots die je weer vind in een album waarvan het linkje hieronder staat.

ACtC-3d3wi-hMad5RAAx7Hq6hnXDgahYthwC2YH0

fotoalbum: https://photos.app.goo.gl/rLnhMyTnuRbDVGDPA

 

Pumpkincity

  • Gebouw Gigakoos

 @Gigakoos is een van de mensen met een gebouw in de stad met een gebouw. Zijn shop /w g-shop is daar helemaal gerenoveerd.

ACtC-3cVexwtzTtD2ySf2nUC6KHD603KaNjxzYKe

 

  • Gebouw creativers 

In dit gebouw is ook al wat verandert bijvoorbeeld de verdieping van Lauranche. Binnenkort komt er ook op de benedenverdieping een toffe shop waar je wat kunt kopen.

ACtC-3dg0pKB9Su2ItHV_FcetALXNsQJ669PXgVe

 

  • Gebouw R_mitchel

R_mitchel heeft ook besloten een gebouw te bouwen in de stad. Zijn gebouw staat naast het gebouw van gigakoos en is ook in sandstone stijl gebouwd.

ACtC-3flLKpQVcDcU4bCN14vohA0yCCY4qg2Y65e

 

  • Gebouw rebelpixel123

@Rebelpixel123 is ook begonnen aan zijn gebouw in de stad namelijk de coinfabriek. Er komt in het egbouw een toffe shop en meer!

ACtC-3d0nc_HEPKkfHtj5AnWeMOyMK8mLICyssgG

 

  • Appartement jorg_033

 @jorg_033 heeft sinds deze maand een gezellig appartement in de stad. Hij heeft het appartement in het groene gebouw op de eerste verdieping gekozen. Mooi plekje toch?

 

  • Nieuwe gebouwen

Ik ben begonnen met nog meer nieuwe gebouwen in de stad. Deze gebouwen zijn ook voor spelers die niet zelf een gebouw willen bouwen. Het gebouw bestaat uit 4 hoge verdiepingen en is aan het einde van de straat.

ACtC-3cywbRDig6LG4tswKfz3mvLz4RIUGnBzm42

 

  • Shopgebouwen indeling

Omdat er veel vraag was naar speler gebouwen ben ik aan de slag gegaan met dit gebouw.  Het gebouw is zo 3 keer hetzelfde zodat er 3 spelers een gebouw daar kunnen hebben. De 3 spelers die er wat leuks gaan beginnen zijn ruub_games, shadowsovereign4 en 123kimanio.

ACtC-3dclK3bG1FvU2x5ONLiDF0B2fW5DRJJaud7

 

  • Nieuwe bushalte

Er was lange tijd geen halte voor de blauwe bus maar nu weer wel, de bus gaat binnenkort naar het nieuwe eiland van @creeperbaltus

ACtC-3clsh4yh27Z61BRSem_MpcgpO7OzLmLd0cU

 

De komende maand is voor vele zoals ik school weer aan gang. Er komen komende maand nog nieuwe mensen met hun gebouw in de stad. Je kan al het nieuws nog bekijken via het pumpkincity overzicht.

 

Overzicht:

 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...