Spring naar bijdragen

Prison Herinneringen


111age

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten gaat prison resetten. (Zo niet: klik hier

Dit is natuurlijk jammer en daarom zouden we ook graag even stil staan bij de afgelopen 8 jaar van prison. Vandaar hebben wij besloten in de nieuwe map een museum te maken over de huidige prison. Hierin willen wij bijzondere items hangen die of heel zeldzaam zijn of een mooi verhaal hebben (Bijvoorbeeld dat je het item nog van Monk hebt gekregen.) Zo kunnen deze items toch nog een beetje mee in de huidige map.

Wij zouden hiervoor graag jullie items en verhalen willen hebben en daarvoor is deze topic. Mocht je een item hebben stuur in deze topic dit even en vertel eventueel het verhaal erbij, wat maakt het item voor jou zo bijzonder? Was dit item verbonden met je favoriete prison moment? Of was het gewoon heel zeldzaam? Was het een pre-order item? Gebeurde er wat leuks toen je het item kreeg? Dit kan ook via PM op discord als je dat liever hebt (111age#0610). 


Wij zijn enorm benieuwd.


Groeten,

Prison Team

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 111age pinned en featured this discussie

Ik weet niet wat de plannen zijn voor de doekoes (nether stars verkrijgbaar bij advent) maar als ze een ander item worden, zou het misschien leuk zijn om een doekoe in het museum te hangen met het verhaal erbij, zoals dat je heel bijzondere dingen kon krijgen er mee (dragon eggs toch?) en dat spelers ze daarom gingen verhandelen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leukste herinnering blijft de escape en hoe dit helemaal verziekt werd en b.v het parkour naar de escape toen die er nog was. 

Misschien een idee om in het museum alle mappen van de afgelopen Spawns te hangen. Leuke herinneringen waren de pvp toen die nog actief waren en altijd met item drop en hoe mensen daar over het randje boven gingen hangen om elkaar net te kunnen slaan. 

En nieuwe plots betekent toch niet dat iedereen (Weer) alles opnieuw moet gaan bouwen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-9-2020 om 23:58 zei dirk2001:

En nieuwe plots betekent toch niet dat iedereen (Weer) alles opnieuw moet gaan bouwen???

Alles wordt gereset, dus ook de plots. Dit betekend dat je idd je plot opnieuw moet bouwen. 

---

Sidenote voor iedereen: Ik laat deze lijst nog even wat meer vullen en dan zullen we contact met jullie opnemen voor de items. Staan al paar goede ideeën tussen denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
14 uur geleden zei alwaysrobin:

ik heb nog alle items die we kregen uit de adventkalender 2017 2018 en 2019 nog op de claim staan. dus als daar nog wat tussen zit mag je het plaatsen in het museum?

Ik zal ff kijken op je plot dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 111age unpinned en unfeatured this discussie

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...