framber Geplaatst 8 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2020 Hallo iedereen!, Na lang wachten is er dan eindelijk een nieuw event! Het event zal een bouw event zijn, en omdat het bijna 31 oktober is is het thema: Halloween! Het event zal beginnen op 12 oktober en duurt tot en met 25 oktober. Het Event vind plaats op /event Voor de winnaar hebben we ook nog een leuke prijs! We zijn erg benieuwd naar jullie mooie creaties! groetjes Jamzz00 & Cees Tibo, Spaghettisliert3, Maleficum en 1 andere > 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jale1 Geplaatst 8 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2020 Wow!! Zin in ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maleficum Geplaatst 8 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2020 Heb nu al zin om toe te kijken naar de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Drber Geplaatst 8 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2020 Jullie maken geen schijn van kans ❤️ smileyman03 en Maleficum > 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 Ik ga winnen!!! xR0B > 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Count Magistus Geplaatst 10 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2020 Ik ben eigenljik aan het verhuizen op dit moment, maar ik ga zeker mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
duncan1612 Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Ik ga in ieder geval winnen met de bouwkunsten die ik heb 😂 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SaintSDevastatoR Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Super leuk!! Als ik tijd heb ga ik zeker mee doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IM_Jeffrey Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Mijn pumpkin is nu al mislukt🙈🙉 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden