Spring naar bijdragen

Adminteam (nieuws)


SaintSDevastatoR

Aanbevolen berichten

In dit topic kan je discussiëren over het nieuwsitem: Adminteam.

nPW4bvE.png

Beste spelers,

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben is Cees de afgelopen tijd wat minder actief en zichtbaar voor jullie. Zowel in-game als op Discord. Cees werkt tegenwoordig fulltime en kan daardoor Minecraft en werk minder goed combineren. We hebben hier dan ook even als Admins over bij elkaar gezeten. Cees is momenteel de “Hoofd-Admin” van Torchcraft. Dit betekent dat hij eindverantwoordelijk is voor het dag dagelijkse draaien van de server. Doordat Cees er de laatste tijd wat minder is zijn er een aantal dingen die langer zijn gaan duren dan jullie van ons gewend zijn.

Cees heeft dan ook aangegeven graag een stapje terug willen te doen. Dit betekent natuurlijk dat er een plek van "Hoofd-Admin" opgevuld zal moeten worden. Na lang overleggen en vooral veel nadenken heb ik, SaintSDevastatoR, besloten in dit gat te springen! De laatste tijd heb ik tussen neus en lippen door al aardig wat dingetjes van Cees overgenomen in-game en daarom is het een logische keuze. Ik heb dit overlegd met de andere Admins en zij staan er allemaal achter.

Wat heeft dit nu specifiek te betekenen? Ik zal het uitleggen...

In eerste instantie zal er voor jullie niet heel veel veranderen! In plaats van dat je reactie van Cees op je ticket krijgt, krijg je die nu van mij. Verder wil ik TorchCraft graag houden zoals we er allemaal in staan: een gezellige, knusse open server voor iedereen! Ik ga dan ook niet ineens gekke dingen doorvoeren of de server compleet omgooien, wees gerust!

Cees zal niet verdwijnen, Cees blijft Admin en zijn kennis en kunde zal nog altijd voor ons beschikbaar blijven. De echt technische dingen zal Cees samen met ChimpGamer op de achtergrond blijven doen. Alles daarbuiten ga ik langzamerhand van hem overnemen.

Tendonsie blijft in alle opzichten eigenaar van de server. We zijn erg blij met Tendonsie en kunnen zo echt stabiliteit bieden aan jullie. Het is dan ook echt zijn server!

Kamiel zal mijn taken als "Hoofd-Helper" overnemen. Dit betekent dat hij straks gaat over de vacatures/sollicitaties voor alle gamemodes en ook voor jullie het aanspreekpunt hierover is!

Ik kijk er enorm naar uit om deze uitdaging aan te gaan, uiteraard zal het met vallen en opstaan gaan en ik heb nog heel veel te leren. Ik hoor dan ook graag jullie input voor de server en jullie reactie op dit bericht!

Groetjes

Namens het TorchCraft team,
SaintSDevastatoR

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...