Spring naar bijdragen

Netherupdate en Endstone


Kamiel

Aanbevolen berichten

Hey Survivalmeneren en -mevrouwen!

het wordt steeds kouder, de bladeren vallen van de bomen en de zon gaat steeds sneller weg. Echter schijnen op de zolderkamertjes van de survivalstaffleden nog de lampen tot diep in de nacht. Wij zijn bezig met het voorbereiden van de 1.16 netherupdate voor survival! Tijdens deze update zal niet alleen de nether worden gereset, maar er zullen ook andere veranderingen plaatsvinden.
Een daarvan willen we graag voorleggen aan jullie, de spelers. Wij willen graag endstone beschikbaar maken voor de spelers om grootschalig gebruikt te kunnen worden in vette builds!

Hoe maken we end stone beschikbaar?

Dit doen we door middel van een Endstone mine IN de end. waarom een mine? het is best wel simpel, we willen endstone voor iedereen makkelijk beschikbaar maken maar tegelijk de end wel intact houden. Wanneer we de End zelf open stellen zal deze snel gesloopt worden en zal het vooral voor spelers zonder fly en/of flyspeed steeds moeilijker worden om de End te exploren en endstone te verkrijgen. Een mine lijkt ons daarom de beste oplossing.

En de andere speciale items uit de End dan?

Die items willen we langzamerhand door middel van Questen wat meer in het spel gaan brengen. Denk hierbij aan Endrods en purperblocks.

En mijn hardverdiende endstone dan? Is dat dan niks meer waard? 
Daar hebben we oplossingen voor verzonnen! Jij mag meestemmen hoe het opgelost wordt! Je kan je stem invullen in deze poll: https://forms.gle/eXdPqGv5ahFnxo6i7
Laat vooral een reactie achter! We zullen de uitslag bekend maken als deze bekend is.

Groetjes,

Het survival team

 

PS: Nether wordt gereset!!
PPS: Update wordt 1 week van te voren aangekondigd!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik voorop stellen dat ik achter het idee sta van een endstone mine. Ik denk dat bepaalde mensen daar hele zieke builds mee kunnen maken :)

Wat betreft de compensatie voor endstone: Ik vind eigenlijk dat vooral de mening van de spelers telt die in het bezit zijn van endstone, of dat die in ieder geval (veel) zwaarder moet wegen. De rest heeft er kort door de bocht niks mee te maken, of zelfs als belang de anderen een minder goede compensatie te geven.

Ik weet natuurlijk niet wat anderen gaan stemmen, maar persoonlijk vind ik een speciale skull niet op hetzelfde niveau zitten als endstone, gezien iedereen die gewoon in de TC shop kan kopen te allen tijde. Ik zou iedereen die stemt dus ook van harte willen aanmoedigen voor een speciaal item (enchanted look, dikgedrukte gekleurde naam) of anders een speciaal block te kiezen. Probleem bij speciaal block is volgens mij wel weer dat er maar een paar blocks niet beschikbaar zijn (bedrock, commandblock?) die allemaal niet te minen zijn, maar kan natuurlijk alsnog leuk zijn, alleen minder voor staff die dat dan moet hakken voor spelers.

bewerkt door Spaghettisliert3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...