Spring naar bijdragen

/w Shops tijds limiet


Mat_321

tijd limiet shop huren bij /w shops  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vinden jullie van het idee dat er een tijd limiet moet komen van het huren van een winkel?

    • is wel nice omdat iedereen dan een winkel kan krijgen
      2
    • NEE!
      2


Aanbevolen berichten

sinds de nieuwe 1.15 update heb ik nog maar 4 winkels vrij zien te komen staan. Er zijn speler die alleen voor de huur te verlengen online komen. Daardoor krijgen andere speler niet de kans om een winkel te huren. Daarvoor het idee van een tijdslimiet voor het huren van een winkel. Als je een winkel huurt kan je die huren voor 1 week. Als je je winkel 5x hebt verlengd kan je hem niet meer velengen. Daardoor komt de winkel vrij. De speler kan daarna niet zijn eigen winkel opnieuw huren want anders blijft het hetzelfde. Daardoor kunnen andere speler wel een winkel huren. Wat vinden jullie van dit idee???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je punt helemaal er zijn zoveel shops dezelfde dan sinds de 1.15 update. Zelf zou ik geen tijdlimiet doen maar gewoon een soort uitbreiding van het shopeiland. Of je kan aan bepaalde personen via mail vragen of je hun shop mag hebben en als ze een beetje lief zijn zeggen ze vast ja 😉.

TiboDP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...