jamzz00 32 Bericht rapporteren Geplaatst 22 december 2020 Hey Kerstmannen & Kerstvrouwen We zijn helemaal ondergesneeuwd door al jullie mooie bouwwerken! Jullie willen natuurlijk heel graag de uitslag weten! 1. Drber @Drber 2. Creeperbaltus @creeperbaltus 3. Captain_walkers Dit hebben jullie gewonnen! 1. 10 euro coupon + eventwinnaarstag2. pet pakket naar keuze(of coupon van 8 euro als je die al hebt) + npc in lobby 3. Kerstman skull Je mag hiervoor een ticket indienen die cees dan zal behandelen ( let op dit zal niet zo 1,2,3 gelijk behandeld worden) Gefeliciteerd! Dit zijn de builds die we gaan gebruiken in de lobby: - trein -Drber - trein -Captainwalkers - sneeuwpop -Eefster @xEefster - cadeau -Eefster - sneeuwpop -Konisky - Sneeuwpop - Creeper - rendieren -Creeper Fijne Feestdagen gewenst! Event team 2 Maleficum en SaintSDevastatoR > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 142 Bericht rapporteren Geplaatst 22 december 2020 Alledrie prachtige plots herinner ik mij nog! Gefeliciteerd winnaars🥳 1 SaintSDevastatoR > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Real_Fearless96 5 Bericht rapporteren Geplaatst 22 december 2020 Gefeliciteerd aan de winnaars en de mensen die worden op genomen in de Lobby 1 Maleficum > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Maleficum 20 Bericht rapporteren Geplaatst 22 december 2020 Gefeliciteerd mensjes! 2 Drber en Real_Fearless96 > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Drber 17 Bericht rapporteren Geplaatst 23 december 2020 Danku danku Fijn dat jullie mijn plot mooi vonden! 1 Maleficum > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites