Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

0r1_mVi_Yb9qZBK-QCMPYBrIzUB1E5Up8ymY4oGQ

Hey hey! Welkom bij weer een nieuw Pumpkincitynieuws. Het is bijna tijd voor 2021 maar eerst nog het laatste nieuws van het jaar. We gaan het hebben over de nieuwe gamemode, bouwevent, jaaroverzicht en meer!

 

Nieuwe gamemode: Skywars

Na jaren is er weer een nieuwe gamemode op torchcraft! Wat het geworden is? Het is skywars. Je kan er in 6 verschillende maps tegen andere spelers spelen. Je kan door veel te spelen punten halen om levels omhoog te geraken en je kan ook met coins kooien kopen. Voor meer skywars kijk zeker de video!

 

 

Bouwevent kerst

Deze maand konden we weer meedoen aan een bouwwedstrijd en toffe prijzen winnen. Het thema deze keer was kerst. Je kon een bouwwerk maken en de mooiste 3 winnen een prijs. Als jij iets heel moois had gemaakt kon jouw bouwwerk in de lobby komen. Bekijk al de bouwwerken in deze video!

 

 

jaaroverzicht 2020 met giveaway

Net als vorig jaar heb ik het hele Pumpkincitynieuwsjaar (lang woord ofzo 😝) samengevat in één post. Je ziet het hoe de stad compleet veranderd is tegenover een jaar terug. Daarnaast ga je ook in 4 video’s zien wat er allemaal op torchcraft is gebeurt en waar nog andere dingetjes inkomen.

Post: (Binnenkort)

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCm4BnubZZmlr7IBMMQhZfdA/featured

 

Gebouwen te koop in de stad

Deze week verscheen er ook een post van alle gebouwen en gronden die te koop staan in de stad. De post wordt steeds geupdate net als het Pumpkincity overzicht (link: ). Als jij graag ook jouw gebouw hebt in de stad kan je er altijd kijken welke gebouwen of gronden er te koop staan.

Link: 

 

 

Pumpkincity

  • Paden af

Ein-de-lijk! De voetpaden nu eindelijk af. Ik heb er veel werk ingestoken maar ben wel blij dat nu de hele stad mooie paden heeft. 

Z6E9Bx39r9pdJyNXbtAXEsdS8cx1Obc3Zi4aQE86

 

  • V gebouwen eindelijk klaar

De V gebouwen zijn ook af en ze staan te koop. De muren moeten nog gezet worden en die staan er. Vind jij dit een leuk gebouw en wil jij ook een eigen gebouw hebben in de stad? Dan kan jij dit gebouw krijgen video een bericht te sturen naar mij (/mail send TiboDP).

SaakhYgJpUud-DcYM5Gq0ejQaCXNNwxvbbOSjQFU

 

  • extra bankjes en zebrapaden

Er zijn nu in de stad extra bakjes voor de gezelligheid en zebrapaden voor de veiligheid 😉. Je kan ze vinden in bijvoorbeeld het jeroenstraatje en op meer plekken in de stad.

oefIKg9wQ4liT-B0qnhSs0F9evFBJPixmsiR1S4R

 

  • MEGA kerstboom

Natuurlijk kan een kerstboom niet ontbreken met deze feestdagen dus die moest ook komen in de stad. Dankzij @Drber hebben we een mega kerstboom in de stad. Onder de boom zijn pakjes te vinden waar de spullen van de giveaway bij het jaaroverzicht.

DuxBci6s2o5F-BBtGAncyqGW95rPSFSgoPHkdfZI

 

  • plannen van niet afgemaakte gebouwen

Er zijn een paar gebouwen in de stad die nog niet af zijn. De gebouwen van spelers zoals die van @Nosaa kunnen we binnenkort ook gaan verwachten. De gebouwen van de stad zelf zoals het gebouw naast mijn gebouw en het events gebouw worden binnenkort ook afgewerkt.

SRGRWN3k3gfmntRAXt7E5NHEEABNNcMnlbeDyvED

 

Dit was het Pumpkincitynieuws van december, het laatste van dit jaar. Op naar 2021! Ik wens jullie allemaal een fijn oud en nieuw en hoop jullie te zien bij de vuurwerkshow link:

 

bewerkt door Tibo
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...