Spring naar bijdragen

Kerstboom stemming!


SaintSDevastatoR

Kerstboom stemming  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Kerstboomwedstrijd


Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

  • Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
  • Peiling gesloten op 29-12-20 om 22:59

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Spaghettisliert3:

Mooie kerstbomen, winactie wel ietwat fraudegevoelig. Mijn stem gaat naar die van duncan om de stemmen voor Drber van gedwongen fans en alt accounts enigszins op te heffen.

En precies zo is het, als ik tussen de lijst van stemmen kijk van Drber zijn er zeker al 3 onzin accounts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Drber:

Ik zie er geen 3, welke zijn het dan?

Yeet, max 50. had me vergist in aantallen, maar zijn alsnog 2 accounts die zijn aangemaakt terwijl het geen spelers zijn op de server. en Drber is best is inmiddels weg maar dat was er ook 1

 

bewerkt door aardappel_ei
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Mooie kerstbomen, winactie wel ietwat fraudegevoelig. Mijn stem gaat naar die van duncan om de stemmen voor Drber van gedwongen fans en alt accounts enigszins op te heffen.

Een 100% waterdichte actie waarin de community mag stemmen over een prijs heb je nooit. Het gaat dit maal om 2 accounts die niet te plaatsen zijn.... Om het nou direct "fraude gevoelig" te noemen is ook weer zo iets wat het gevoel geeft dat ik de volgende keer maar beter niet een spontane actie kan houden..... Beetje jammer.

Eerlijker dan dit kun je niet houden, ik ben geen hater die elke stem exact gaat controleren op achtergrond etc. Behalve als het echt op 1 of 2 stemmen zou aankomen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een toevoeging dan:

Ik vind dit zeker een toffe actie die voor herhaling vatbaar is, maar het was mij (en anderen) ook opgevallen dat er wel iets opvallends aan de hand was met de stemmen. Vandaar dat ik het wel even benoemde. Ik denk wel dat het goed is om hier de volgende keer rekening mee te houden, want ik hoop dat er een volgende keer komt 👌

In welke mate de stemmen zijn beïnvloed weet ik niet precies. Anderen oproepen om te stemmen houd je altijd. Wel heb ik begrepen dat er na mijn reactie stemmen  op magische wijze  zijn verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de winst! Waren allebei prachtige kerstbomen 🎄.

16 minuten geleden zei SaintSDevastatoR:

@Drber Gefeliciteerd met de winst!

Ik heb 2 niet te verklaren stemmen bij jou weg gehaald, en dat maakt dat het 30 tegen 16 is geworden. @duncan1612 jij ook complimenten! 

Volgend jaar weer?

Zeker weten. Dan ga ik de winnaar worden 😉.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...