Spring naar bijdragen

Een leuk prison voorstel!


Tijsiewijsie

Aanbevolen berichten

Hey allemaal! Ik heb een leuk idee voor prison! 
In prison gaat het vooral om minen en natuurlijk geld verdienen, maar hoe leuk zou het zijn om dat minen iets leuker te maken? Waardoor het iets minder eentoning wordt!
Wat ik heb bedacht, is om de zo gehete minekeys in de mines te stoppen. Dit zal het minen nog aantrekkelijker maken, maar wat bedoel ik hier nou precies mee?
Het zit zo:
In de mines zitten keys. Bijvoorbeeld Coal keys, Iron keys, Diamond keys.. Voor de namen van keys kunnen we wel wat leuk(ers) verzinnen, maar dat doet er nu niet toe.
In de mine zit op bijvoorbeeld 10% van alle blokken een sleutel, die 10% kan op gedeeld worden in verschillende zeldzaamheden, zo zou je een coal key sneller vinden dan bijvoorbeeld een Iron key. De key kan op elk blokje in de mine zitten, je kan het niet zien, wanneer je het juiste blok hebt gehakt krijg je groot in je beeldscherm te zien 'Je hebt een Iron key gevonden!' Deze kan je opsparen of natuurlijk gelijk openen, maar waar?
Voor die keys moet er gewoon een plekje komen waar miners hun geluk kunnen testen en de kisten kunnen openen. In de kisten zit geld, items, boosters die je kan winnen. Hoe betere key, hoe hoger de kans is dat je iets goeds krijgt. (Over de inhoud van de kisten moet natuurlijk nagedacht worden)

Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden klinken! Ik heb niet alles heel duidelijk uitgelegd, maar gewoon even in het kort ; ). Mocht je op of aanmerkingen hebben hoor ik het heel graag!

Met vriendelijke groet,
Tijs
(Tijsiewijsie)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...