Spring naar bijdragen

map resetten survival


boomstam12345

map resetten survival  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. map resetten survival? wat vinden jullie?



Aanbevolen berichten

Hey,

Een map reset lijkt mij voor het moment geen goed idee. Vele mensen spelen juist omdat er hier geen map reset is. Zelf zou ik het ook wel zuur vinden om dan weer (toen survival 2 weg ging) opnieuw te beginnen.

Ook komt er waarschijnlijk binnenkort een map uitbreiding van 1000 blocks.

Tibo

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tjah ik heb hier wel een mening over.
persoonlijk zie ik dit niet als een echte survival server. De ender dragon is al verslagen alle dingen zoals villager dorpjes mansions en sea temple dingen zijn al in bezit/verslagen dus die uitdagingen zijn al weg. 
Het hele minen van survival is ook redelijk weg doormiddel van het economische gedeelte. deze dingen kun je wel herstarten met een reset maar de vraag wil je dat. Want de meeste spelers die nu survival spelen spelen al met de gedachte dat ze dit toch niet hebben en spelen dus een soort van "mislukte survival" 
De spelers die er nu zijn vinden deze "mislukte survival" leuker dan normale survival en dat is de reden dat ze hier spelen. Een reset zou terug brengen dat je een tijdje echte survival hebt en ik denk dat niet iedereen daar zin in heeft. Dus nee een map reset zou niet werken.
Wat wel zou werken is de map uit bereiden.
persoonlijk gaat mijn voorkeur naar een map van minstens 25k blocks elke kant op maar ja dat is mijn voorkeur en staff is de baas 😛

 

nouja dit is ongeveer mijn kijk op survival wat anderen vinden boeit me niet, doei

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei BjertHa:

Een reset zou terug brengen dat je een tijdje echte survival hebt en ik denk dat niet iedereen daar zin in heeft. Dus nee een map reset zou niet werken.

Ik denk niet eens dat je dan een tijdje echte survival hebt. Je hebt dan gewoon mensen die 1 seconde na de reset overal heen vliegen om alle villages en zo te claimen. 

Ik heb daarnaast ook helemaal niet het idee dat de map vol is, het was vooral een probleem dat je met de oude /rtp altijd ergens kwam wat wel bebouwd was, maar de nieuwe rtp heeft dit als het goed is opgelost. Er zijn gewoon enorm veel onbebouwde plekken als je een stuk weg loopt/vliegt.
Ik zie zelf dan ook echt geen enkel nut van een reset...

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om te beginnen snap ik niet echt dat deze discussie überhaupt gevoerd wordt, omdat TorchCraft juist bekend staat als een (survival)server die nooit resets doet, waardoor mensen bijvoorbeeld jarenlang aan een project kunnen werken zonder het risico dat dit verwijderd wordt door een reset.

Maar om er dan toch iets over te zeggen: Een complete zal reset heel even 'leuk' zijn, de eerste 2 weken ofzo, maar met de functies die bepaalde ranks hebben is dit binnen no-time weer hetzelfde als nu.
Survival 2 was natuurlijk een perfect voorbeeld hiervan: In het begin veel populairder dan Survival 1, gezien het 'frisse, nieuwe start' was, maar uiteindelijk verschoof toch te voorkeur terug naar het oude, vertrouwde Survival 1. Deze vorm sluit simpelweg het beste aan op de TorchCraft survivalspelers.

bewerkt door Spaghettisliert3
  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik ben blij dat de survivalmap niet gereset wordt. Het is juist fijn als je kan bouwen wat je wilt zonder dat je na bijvoorbeeld een maand opnieuw moet beginnen. TorchCraft heeft in de bijna 9 jaar tijd vrijwel geen resets. En dat moeten ze zo houden. De spelers vinden het fijn zo.

 

Ook wordt de map elke zoveel dagen uitgebreid. Dus er komt meer plek. Ook worden oude claims weggehaald door de moderators. Reset is niet nodig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...