Spring naar bijdragen

scrambler1984


Scrambler1984

Aanbevolen berichten

hoi iedereen :)

Mijn naam is andre of wel scrambler1984. Ik ben geboren op 28-11-1984 en ben nu dus 36 jaar oud. Ik speel minecraft al ongeveer 8 jaar en ben nu ongeveer 1,5 maand lid van torchcraft. ik heb in de tijd natuurlijk veel gezien en geleerd maar ik ben ook een tijd gestopt met minecraft vlak na de update naar 1.7.10 :)  

In de korte tijd dat ik op TC speel heb ik al aardig wat spelers leren kennen en als een beloning voor mijn hulp aan een aantal spelers zijn er al 3 mensen geweest die een rank hebben geschonken aan mij waardoor ik nu godlike ben wat het spel een stuk makkelijker maakt. 

Ik hoop in de toekomst nog veel leuke momenten te mogen mee maken op deze server en kijk er naar uit om meer mensen te ontmoeten.

mvg scrambler1984

bewerkt door Scrambler1984
  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Andre!

Welkom op het forum. Leuk dat je een stel-je-voor-topic hebt gemaakt :)

Ik had nog wel een vraag: je zegt dat je al ongeveer 18 jaar MineCraft speelt. Dat is wel knap, gezien het feit dat MineCraft alpha pas sinds 2009 te spelen is 😅 (bèta vanaf 2010). En toen was het ook nog lang niet zo populair. Bedoelde je misschien 8 jaar?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Spaghettisliert3:

Hi Andre!

Welkom op het forum. Leuk dat je een stel-je-voor-topic hebt gemaakt :)

Ik had nog wel een vraag: je zegt dat je al ongeveer 18 jaar MineCraft speelt. Dat is wel knap, gezien het feit dat MineCraft alpha pas sinds 2009 te spelen is 😅 (bèta vanaf 2010). En toen was het ook nog lang niet zo populair. Bedoelde je misschien 8 jaar?

oops lol een getalletje te veel XD ik bedoel idd ongeveer 8 jaar kan iets langer zijn aangezien ik redelijk in het begin van minecraft al ben begonnen :) 

 

ps. ik zat even op de wiki te kijken en de hele wiki klopt voor geen meter XD ze zeggen dat minecraft gereleased is in 2009 het jaar dat mojang is op gericht maar ze zeggen ook dat mojang opgericht is met het geld wat ze hebben verdient aan minecraft daar bij weet ik dat de ontwikkeling van minecraft al is begonnen ver voor 2009 LOL

bewerkt door Scrambler1984
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...