framber 41 Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Er is er een jarig hoera hoera, 28 januari is Torchcraft jarig! Op deze dag bestaat de server alweer 9 jaar! Dit moet natuurlijk gevierd worden en er staat een leuk event klaar. Dit speciale event neemt jullie mee terug in de tijd. Reis als een tijdreiziger langs oude gamemodes zoals terra en parkour, vind herinneringen in de oude survival spawns, ontsnap opnieuw uit de oude prison en vind je weg naar boven richting skyblock. Het event is opgedeeld in twee dagen, dubbel zoveel plezier! Meedoen aan het event kan via /event Op 27 januari om 19:30 wordt er een bootrace gehouden. De eerste drie spelers die bij de finish komen winnen een speciale TC 9 jaar skull op een gamemode naar keuze. Verder krijgen deze winnaars een tijdelijke NPC in de lobby. 28 januari om 19:30 gaan we verder met deel 2 en staat er een paardenrace en een parkour klaar. De eerste spelers die hier de finish halen winnen de volgende prijzen: 1e prijs: 30% kortingscoupon + in-game event winnaars tag + pet pakket 2e prijs: 20% kortingscoupon + gratis lobby gadgets 3e prijs: 10% kortingscoupon we hopen dat jullie er zin in hebben! groetjes, Event Team Tibo, SenorFlamingo, smileyman03 en 1 andere > 4 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Maleficum 32 Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Ik ga er bij proberen te zijn! Lijkt me heel leuk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Koos1 44 Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari wow nice Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Drber 21 Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Als je niet wint dan krijg je dus niets? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
framber 41 Geplaatst 21 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 1 minuut geleden zei Drber: Als je niet wint dan krijg je dus niets? dat klopt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BjertHa 58 Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari beter komt er een wedstrijd van parkour keuken ❤️ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Maleficum 32 Geplaatst 21 januari Rapport Share Geplaatst 21 januari Zojuist zei BjertHa: beter komt er een wedstrijd van parkour keuken ❤️ Trauma's aan over gehouden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tibo 163 Geplaatst 22 januari Rapport Share Geplaatst 22 januari Ik ben benieuwd 🥳 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mappors 17 Geplaatst 24 januari Rapport Share Geplaatst 24 januari Woehoew!! 🙌 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TheOfficialSheep 15 Geplaatst 24 januari Rapport Share Geplaatst 24 januari Woehoeeee! Ben heel erg benieuwd!! #HYPED Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Creeperbaltus Geplaatst 27 januari Rapport Share Geplaatst 27 januari Op 21-1-2021 om 21:08 zei Drber: Als je niet wint dan krijg je dus niets? Dat is toch wel logisch XD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Drber 21 Geplaatst 27 januari Rapport Share Geplaatst 27 januari (bewerkt) 35 minuten geleden zei Gast Creeperbaltus: Dat is toch wel logisch XD Klinkt voor mij meer als n recept voor 6 blije mensen en de rest die baalt maar dat ben ik he 27 januari bewerkt door Drber Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TheOfficialSheep 15 Geplaatst 27 januari Rapport Share Geplaatst 27 januari 2 uur geleden zei Drber: Klinkt voor mij meer als n recept voor 6 blije mensen en de rest die baalt maar dat ben ik he Waarom heb je geen ug++ op forum hahahaha? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Drber 21 Geplaatst 27 januari Rapport Share Geplaatst 27 januari 10 minuten geleden zei TheOfficialSheep: Waarom heb je geen ug++ op forum hahahaha? Hahaha ja dat moet je aanvragen en heb ik nooit de moeite voor genomen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TheOfficialSheep 15 Geplaatst 27 januari Rapport Share Geplaatst 27 januari Zojuist zei Drber: Hahaha ja dat moet je aanvragen en heb ik nooit de moeite voor genomen Hahahaah klopt, Ja ik snap het... Vond t ook een moeilijke stap om te zetten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites