Spring naar bijdragen

Grotere adminshop


TheOfficialSheep

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

Graag hoor ik hoe jullie denken over een grotere adminshop.

Vaak heb je items zoals saplings die vrijwel waardeloos zijn of saddles die niet iedereen wilt hebben, zou het dan niet handig zijn om de adminshop wat uit te breiden zodat je minder hoeft weg te gooien en zo toch nog een extra manier hebt om coins te verdienen?

 

Ik hoor graag jullie mening!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hout, lapis, iron, gold en zo lijken me fijn om gewoon te kunnen verkopen. Maar heb eerder wel eens gehoort dat iron niet zou kunnen omdat te makkelijk te farmen is of zo idk. Maar ik farm nu ook altijd melons om die te verkopen aan de adminshop dus snap dat niet helemaal...
Ik ben sowieso al blij met elk extra dingetje dat ik makkelijk kan verkopen omdat ik zelf maar 5 shop kisten kan :')

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei alistans:

Hout, lapis, iron, gold en zo lijken me fijn om gewoon te kunnen verkopen. Maar heb eerder wel eens gehoort dat iron niet zou kunnen omdat te makkelijk te farmen is of zo idk. Maar ik farm nu ook altijd melons om die te verkopen aan de adminshop dus snap dat niet helemaal...
Ik ben sowieso al blij met elk extra dingetje dat ik makkelijk kan verkopen omdat ik zelf maar 5 shop kisten kan :')

Aaah ja, zijn wel idd goede items! Oftewel meer items voor sale :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...