TheOfficialSheep Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Hey allemaal, Is het misschien leuk om chatgames in de survival server toe te voegen? Met kleine vragen over minecraft en torchcraft? Als je er dan eentje goed hebt krijg je een heel klein beetje coins als beloning? Zo blijft de chat ook lekker levendig. Ik hoor graag jullie mening! Spaghettisliert3 en MrAudio > 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spaghettisliert3 Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Ik vind dit eigenlijk wel een heel leuk idee. Dit zie je ook wel op sommige andere servers en het zorgt er inderdaad voor dat mensen geprikkeld worden actief te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheOfficialSheep Geplaatst 28 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 2 uur geleden zei Spaghettisliert3: Ik vind dit eigenlijk wel een heel leuk idee. Dit zie je ook wel op sommige andere servers en het zorgt er inderdaad voor dat mensen geprikkeld worden actief te blijven. Ja precies! Gooi er wat rekensommetjes in, vragen over Minecraft, TorchCraft etc. Zo blijft het lekker actief en hebben de users een manier om wat sneller aan coins te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten